{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.906 visninger | Oprettet:

Sweet sixteen.. Ideer? ;) {{forumTopicSubject}}

Heey smukke unge/gamle mennesker ;)!

Så er der 8 mdr til at jeg har min 16 års fødselsdag, og hold da fast hvor jeg glæder mig! ;O !!

Jeg vil gerne holde en sweet sixteen, ikk noget heeelt vildt, men der vil da indgå alkohol smiley

Jeg ved bare ikk hvad man skal lave?..
self. vil jeg da gerne at mine nærmeste venner kommer, men også at der ikke bare er stille!

hvor kl starter man det? hvad spiser man? hvad for et teama har man, hvis man har et teama?..

Hjææælp!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sweet sixteen.. Ideer? ;)
  • #2   4. jul 2012 JAmen altså, det skal nok også være 15 til 20 personener jeg skal have med, måske endda mindre? (:

hva skal man have på af tøj, jeg vil gerne skille mig ud fra dem jo, da det er mig der holder fest?

• #4   4. jul 2012 Oka (: Takker, du må gerne komme med flere ideer til festen hvis du vil smiley

• #5   4. jul 2012 Da jeg holdte sweet sixteen var der lige knap 150 mennesker, men vi var også 3 om at holde det. Der tog vi en lille sjat penge for indgangen, da vi havde lejet lokale og DJ. Men hvis det er for færre gæster, er lokale sandsynligvis ikke nødvendigt. Ud fra min vurdering er det slet ikke nødvendigt at spise sammen, da man sagtens kan hygge sig efter maden med musik og sprut.
    Et festtema hvor du skiller dig ud, kan jo være hvis du beder dine gæster om at komme i sort/hvidt/gråt tøj, og du så selv kommer iført en rød/pink/grøn kjole. Altså en der skiller sig ud. Og det skal selvfølgelig være hemmeligt at du skal være i pang-farve.
    Ellers kan man jo lave Edens have, hvor der pyntes op med blomster, fristelser og pastelfarver.
    Der er mange muligheder smiley

• #6   4. jul 2012 Uuuh!
    Eller så et popteama eller noget, og så være total poppet ;D? Hvis i var gæst , hvad ville i tænke om det?

• #7   4. jul 2012 Altså når man ikke skal være så mange, kunne det være meget sjovt. - Men det kommer jo meget an på hvordan din vennekreds er smiley

Kommentér på:
Sweet sixteen.. Ideer? ;)

Annonce