{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Paint Tool SAI {{forumTopicSubject}}

Ja det er fordi jeg downloade det igår, men jeg ved simpelhen ikke hvordan i al verden man laver skygger og farvelægger en skabelon uden af overmale selve skabelonen, hvis nogen ville være så flinke og hjælpe mig med hvordan man gør eller lave en hurtig i slow om hvordan man gør ville det være super. smiley

og også lidt svært for mig da jeg ikke er særlig god til engelsk så, bare i ikke finde en video på youtube med en der skriver/taler engelsk så det fino. smiley

Tak på forhånd. ;-D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paint Tool SAI
  • #1   5. jul 2012 Hvis du skal lave en skabelon transparent (gennemsigtig) så du kan farve hesten uden at slette skabelonen, skal du vælge det lag hvor skabelonen er i. Hvis du har åbnet den fra dine dokumenter på dine computer, vil den være i layer 1, hvorimod hvis du kopierer et billede fra fx. internettet og indsætter, vil dette billede være i layer 2. (:
    - Du skal så som sagt vælge det layer hvor skabelonen er. (Håber at du har styr på lagene xD) Herefter klikker du på 'Layer' i bjælken allerøverst, og vælger 'Luminance to Transparency' næsten nederst.
    Så laver du et nyt layer, ved at klikke på den tomme papirside over det første layer (hvis du ikke vidste det), klikker på det og holder inde, og trækker det ned under det som du lige har gjort gennemsigtigt (Du kan evt. navngive lagene for et bedre overblik - bare dobbeltklik på laget du vil navngive). Så kan du bare farve på det du lige har rykket ned! smiley

- Håber det var nogenlunde forståeligt? xD

Kommentér på:
Paint Tool SAI

Annonce