{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket dækken mærke er bedst?
  • #3   16. jul 2012 Da jeg arbejde i stald havde hestene rambo og amigo dækkener og dem var der ingen problemer med smiley . Men som Nadia skriver, det jo forskelligt fra hest til hest smiley

  • #4   16. jul 2012 Bucas er de bedste efter min smag smiley De er MEGET holdbare, især hvis man har heste der river i hinandens dækner.

  • #5   16. jul 2012 Som ved alle andre mærkevare er det jo smag og behag smiley

    Vælg det du bedst kan lide, og som ligger godt på din hest smiley


  • #7   16. jul 2012 har i flere år brugt bucas og catago og andre mærker men er de sidste to år gået over til at bestille i sverige hos borjes tingryd - mener de hedder noger i stil med riding horse og dem er jeg glade for OG en væsentlig ting man kan få tre for hvad man normalt ville ha givet for et af de dyre og derfor ingen døje med at vaske og imprægnere niks jeg smider bare dækkenet væk når jeg synes det har udtjent sin værnepligt og jeg sku måske lige tilføje at pasformen er akkurat lige så god.

  • #8   16. jul 2012 Og min araber kunne ikke med weatherbeeta (ikke regndækken i hvert fald) - så helt enig i, at det VIDT forskelligt fra hest til hest.

  • #9   16. jul 2012 jeg har et BR vinterdækken. Det har holdt i 4 vintre uden en skramme. Jeg synes det har en super pasform, og ''former'' sig efter hesten over ryggen, hvor jeg synes andre dækkener har tendens til at være helt lige hen over, og folde.

  • #10   16. jul 2012 Nu har jeg kun købt regndækkner i gennem min tid med heste, men jeg vil sige at jeg er skuffet over fx. amigo dækkner. Jeg har til min ældre hoppe et dyrt horze dækken som faktisk var fuldstændig tørt indenunder efter skybrud(eller i hvertfald en del vand den dag), mens de andre hestes amigo dækkner var fuldstændig gennemblødt.
    Så jeg vil anbefale dig at købe horze dækkner smiley


  • #11   16. jul 2012 Rambo duo er det bedste for os.
    Det ligger præcist, rutcher aldrig 1 cm. Spænderne er nemme, det er formsyet, halsen er super i overgangen til dækkenet = ingen vand ind i samlingen og så er det super smart at man kan sætte 'dyner'/liner ind i det. Dvs at dækkenet uden liner er et alm regndækken, og med 100 gr liner et overgangsdækken osv.... smiley Super smart smiley Vi har altid en tør og varm pony smiley De er lidt store i størrelsen.
    Vi har købt vores brugt, men fra ny koster de kun 1998 incl porto. Du får både hals og 2 ekstra liner med i den pris, og så har du et dækken i mange år smiley


  • #12   16. jul 2012 Jeg har været bedst tilfreds med det BR vinterdækken jeg havde smiley

  • #13   16. jul 2012 Jeg er helt vild med hansbo dækker, de er holdbare og de fungere smiley

  • #14   16. jul 2012 jeg er rigtig glad for HL smiley

  • #15   16. jul 2012 Jeg bruger stort set kun "4horse", de sidder perfekt på min hest, og har en meget fornuftig pris.

    Nu er min hest også den helt store ekspert i at ødelægge dækner, så vil have det rigtig skidt med at give ham et 2000 kroners dækken på smiley


Kommentér på:
Hvilket dækken mærke er bedst?

Annonce