{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

igang med hestene igen {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

jeg står og vil gerne igang med hestene igen. kort fortalt har jeg holdt en pause siden maj, hvor jeg desværre fik min pony aflivet.

men jeg står nu og vil gerne så småt igang igen - dog ikke med egen hest, da jeg ikke føler mig klar til dette endnu.

jeg har leget med tanken om at starte på et rideskole hold for voksne. bare sådan for at holde det ved lige. men hvor?, pris?, kvalitet af undervisning?, alt dette aner jeg ikke noget om, da jeg først er flyttet til København (nærmere bestemt frederiksberg lige ved grænsen til vanløse)her for et par måneder siden.

desuden er jeg nået til et punkt hvor jeg ikke har behov for at komme ud af ride hver gang jeg er hos hesten - og rideskole hold er jo (umiddelbart) ridning hver gang.

jeg vil desuden gerne udvide min horisont i forhold til omgang/samvær med hestene. jeg har indtil videre i min omgang med hesten gjort brug af min sunde fornuft, og de ting jeg har lært på rideskole. men der er jo utallige nye og spændende metoder både på jorden og i sadlen som jeg ikke har udforsket, og derfor er helt grøn på det område.

jeg er åben for og synes det kunne være sjovt at lære nye ting ; f.eks. western, ridning på islænder, HMS og sikkert andre ting jeg har glemt.

derfor har jeg leget med tanken om en part, hvor der jo i større grad er mulighed for at vælge hvad man har lyst til den pågældende dag. men måske ikke så stor sansynlighed for andet end en part hvordet er almindelig dressur/sprig/tur, da jeg jo ikke kender noget til western / ridning af islændere / HMS osv. Jeg tænker at man nok ikke ville vælge en part til sin hest som er helt grøn på de områder??

jeg står der for og overvejer, Part /rideskole / special rideskole (islænder/western, hvis sådanne findes i KBH??)eller noget helt tredie

kom gerne med jeres tanker i forhold til at komme igang igen, evt med helt nye ting.



på forhånd 1000 tak for jeres hjælp.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
igang med hestene igen

Annonce