{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

Sort/mørkebrun skyllefarve? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg går her for tiden og overvejer at farve mit hår sort eller meget mørkebrunt med en skylle farve, da jeg ikke vil farve det permanent.

Men da jeg har blond hår (dog ikke 100% mega lyst) har jeg hørt mange der har haft dårlige oplevelser med at farve håret fra lyst til mørkt med skyllefarve. Bla. har jeg hørt at håret kan blive grønt og at det ikke er til at få ud igen. Jeg har også hørt nogle som har sagt at man skal farve sit hår rødt først for at det ikke får det der grønne skær, men kan man så farve det rødt med skyllefarve og så bagefter farve det sort?

Så nu ville jeg høre jer på hg hvad i synes jeg skal gøre? og om i måske har nogle gode råd til hvilke skyllefarver der er gode at bruge osv.? smiley

Knus Cille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort/mørkebrun skyllefarve?
  • #1   16. aug 2012 Hvis dit hår aldrig har været farvet før. Altså at det ikke er blevet afbleget, så behøver du ikke rød farve.

Det er kun hvis det er afbleget at det er nødvendigt at finde en farve med rødt i, da det ellers kan risikere at blive grønt.

Men gå ned og hør i Matas, så kan de da anbefale dig en smiley

• #2   16. aug 2012 tag til frisøren og få der farvet i stedet. Så er du sikker på at detbliver gjort ordentligt smiley

• #3   16. aug 2012 SIK *..: Okay Det er aldrig blevet afbleget men det er stadig lyst så kan den lyse farve ikke sådan "gå gennem" skylle farven og gøre det sådan halv grønt?

Lill Ø: Jeg har desværre ikke pengene til at tage til frisøren smiley

• #4   16. aug 2012 Det kan altså godt trække grønt op selvom det ikke er afbleget, men det kommer an på hvor lyst det er.
    Jeg ville også tage til frisøren og få det gjort eller evt finde en frisør som sælger skyllefarver, så kan de vejlede dig. Og de kan nok vejlede dig noget bedre end dem i Matas kan.

• #5   16. aug 2012 nu ved jeg godt, at det bestemt ikke er det samme, men mon det kan sammenlignes lidt alligevel?: Jeg har farvet hår på min mor, som har grå udvoksninger. Ved skyllefarven kunne man klart se det grå skinne igennem, så hvis du ikke har råd til frisør, så prøv at spørge dig frem hos matas. De må også vide om det kan lade sig gøre smiley

• #6   16. aug 2012 Okay, mange tak for rådene alle sammen, det kan jeg helt klart bruge smiley Tror jeg starter med at tage ned i Matas og høre hvad de siger, så kan jeg jo bagefter finde ud af om jeg helere skal sparre op til frisør besøg smiley

Knus

• #7   19. sep 2012 casting creme gloss smiley er den bedste af dem jeg har prøvet smiley

Kommentér på:
Sort/mørkebrun skyllefarve?

Annonce