{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  købe trailer på afbetaling??
  • #1   20. aug 2012 Hun mener nok hvorlang tid tager for at få svar på om man kan afbetale.. eller hva?
    Tror det tager 1 dag smiley

• #2   20. aug 2012 det tar dem under 10 min :o) Cheval liberté er en rigtig god trailer og ved du kan få den til ca 1000 kr om måneden vis du vil afbetale... undersøgte det nemlig inden jeg købte min i maj :o) men købte kontant da der jo er nogle gebyre man ikke slipper udenom smiley

• #3   21. aug 2012 At købe på afbetaling er alt for dyrt det ender jo tit med at tingen er købt og betalt 2 gange.. Så hellere købe noget man har råd til nu og sparre op til ønske traileren senere.

• #4   21. aug 2012 min trailer er købt med finansering hos kongeå, det er en humbaur rapid som kostede 42000 fra ny og jeg gav 44500 for den incl finanseringsomkostninger.. jeg betalte den af med 2500kr i måneden så det gik stærkt med at få den betalt ud..
    men du skal vurdere om det kan svare sig for dig, hvis du fx kun har råd til at betale 500 kr af i måneden kommer det til at tage lag tid før den er betalt ud og omkostningerne vil blive større..

• #5   21. aug 2012 Vi har på et tidspunkt købt trailer hos kongeå trailerenter og det ville tage 4 år før vi havde betalt den af, da vi betalte af med 1475kr i måneden.. Men det endte med at vi afleverede den tilbage, da vi ikk længere skulle bruge den, da jeg flyttede 90km væk hjemme fra mine forældre af..

Kommentér på:
købe trailer på afbetaling??

Annonce