Savner lidt opbakning... {{forumTopicSubject}}
Puha, jeg savner godt nok lidt opbakning her hjemme..
Jeg er på udkig efter hest, og jeg har fundet et par stykker jeg gerne vil ud at prøve.
Men jeg vil ikke alene ud at prøve hest, da jeg gerne vil have en eller to mere ud, så der kan stilles spørgsmål jeg måske glemmer, og de der er med, kan sige om det ser harmonisk ud mellem hest og rytter.
Jeg har min søster der gerne ser på hest med mig og hun vil også gerne med ud at se den og det er alletiders.
Men da de fleste heste er langt væk her fra, har jeg brug for transport, jeg har spurgt min mor om hun evt. vil køre med ud og se hestene jeg prøver, for at få den opbakning.
jeg har sagt at jeg gerne vil betale for diesel, så det er ikke det der er i vejen.
Men hver gang jeg så spørger, hvornår hun kan, siger hun at det kan hun ikke sige, for hun ved ikke om der kommer noget i vejen, osv.
I dag havde jeg aftalt at jeg skulle ud at prøve en hest, hvis min mor havde det bedre(forkølelse) Hun havde det bedre - sagde hun. og tænkte at vi nok kunne tage afsted når jeg fik fri, men så kom der så en anden aftale.
Så jeg ved ikke om jeg bare skal låne en bil selv, og bare tage afsted alene eller med min søster.
mangler nok lidt at der er den samme interesse for heste ved min mor som mig, forlanger ikke at hun SKAL interessere sig for heste.
Men at hun måske bakker mig op, omkring købet af ny hest.
Jeg er godt nok 19 år, og burde klare det selv, men da hesten skal stå her hjemme, syntes jeg også det er vigtigt at det er en hest min mor føler sig tryg ved, og det skal hun også kunne bekræfte ved at jeg afprøver hest.
ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg, men savner nok lidt det der opbakning med at skulle køre ud og se på hest..
Men kan nok sagtens klare det selv
Og jeg betaler selv hesten, så ikke fordi hun skal med og sige at den er fin pga. de betaler, betaler ud af egen lomme.
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
Men det der skuffer mig lidt, er at jeg ikk rigtig kan spørge - Mor, vil du med ud at se på hest søndag?
Så siger hun at det ved hun ik osv.
Jeg kan ikk rigtig planlægge det med hende desværre.
og min far gider slet ikk, og dt har jeg måske lidt brug for, for at undgå de ikk bare siger det er enfor lille eller stor hest jeg har købt mig osv.
feb 2006
Følger: 55 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 33 Svar: 178
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 299
Hvis jeg vidste min mor ikke ku li/interesserede sig for heste ville jeg slet ikke spørge hende for så er det nemlig man føler man ikke får opbakning! Så hellere brug din søster eller en fra rideskolen, der helt sikkert vil elske at komme med ud og se på hest ;9 god fornøjelse!
mar 2007
Har ingen rideveninder, da det er længe siden jeg har været tilknyttet en klub.
jan 2011
mar 2007
jan 2011
mar 2007
Savner lidt opbakning...