{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Glaaaaaaaaaaad! {{forumTopicSubject}}

Hej alle i søde Hg'ere!

Bliver simpelthen nødt til lige at lave sådan et glædes indlæg, for er da helt oppe i det røde felt!:-)
Altså... Jeg har de her tre rimelig livlige/tændte heste, og har derfor haft meget svært ved at ride da den ene er under tilridning, den anden er følsom i munden, og den tredje er bare stædig som en i hel*** Idag smed jeg mig så op på min skønne hest som er under tilridning, i håb om at jeg kunne lærer ham signalerne, og få ham til at gå. Og det gik simpelthen så fantastisk, han arbejde så godt, og gik når jeg bad ham om det, så det var fedt! Så smed jeg mig op på min sorte Oldenborger Tone, som er skide stædig, og alt gik helt perfekt, red ned omkring byen, og i skov, og selvom rådyr, kom springende rundt gik hun bare stille, og der var ingen problemer med at få hende fremaf.. Så skulle jeg op på Anky bagefter, og hun er ekstremt følsom i munden, og meget meget aktiv, så derfor har det været svært at ride da jeg ikke er vant til følsomme heste. Normalt plejer jeg at longere lidt først, så hun falder lidt til ro, men idag valgte jeg at smide mig op, træne lidt og så ride igennem skoven, og hun var jo også bare en engel, gik pænt og sprang ikke til siden en eneste gang... Syntes simpelthen det har været så fedt at lege med mine heste idag, da de for det meste kan være nogle rigtig dumme dyr! smiley Men ja, ved egentlig ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg, andet end at fortælle om mine ekstremt fantastiske oplevelser idag.

Er der nogle andre der er ligeså glade over et eller andet, som jeg er?;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glaaaaaaaaaaad!
Kommentér på:
Glaaaaaaaaaaad!

Annonce