{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Skal du have et godt grin? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg synes at vi skal lave en tråd som kan få os alle sammen til at grine og smile lidt i dag på en mandag hvor det måske er lidt svært at komme igang.. smiley

Del gerne vitser, sjove oplevelser og andet. smiley

Jeg starter med en.. smiley

Min mand stod en dag og kiggede mig over skulderen og læste ordet DV hoppe.

Han udbryder med det samme:

Hvad er en dværghoppe for en?

Jeg synes den var morsom..

Kom frisk folkens.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal du have et godt grin?
  • #1   27. aug 2012 Da jeg var 3-4 år gammel, var jeg med min mor på stranden og der var så lavvande at vi næsten kunne gå helt ud til sejlrenden, min mor siger så at vi ikke må gå længere ude nu fordi der kan være strøm.

Da vi kommer hjem løber jeg ind til min far og fortalte om vores tur. Jeg slutter af med at sige "ja, og så siger mor vi ikke må gå længere ud fordi vi kan få stød!!" smiley

• #2   27. aug 2012 En af min mors veninder var på besøg for nogle år siden, og min lillesøster var ca. de 4 år. Min søster kan være lidt af en belastning til tider, og hvad nogle mennesker vil kalde en ''drillepind''.
    Min mors veninder siger så på et tidspunkt til min søster: ''Du er da vist en børste hva?''
    Hvorefter min søster så tager sig en tænkepause, og vælger at svare: ''SÅ er du en kam!''

I vores familie griner vi stadig af det, selvom min søster overhovedet ikke synes det er sjovt smiley

• #4   27. aug 2012 Lille en sød lille en fra min søn Christian smiley

Christian er en dag, med mig i stalden for at lukke hestene ud..
    Da jeg skal trække den sidst hest ud af stalden, beder jeg igenChristian om, at gå ind til siden, så han ikke bliver trådt ned..
    Da hesten og jeg kommer rundt om hjørnet, står Christian pæn og venter. Jeg ved ikke om Christian bliver forskrækket, men han får hvert fald sagt; Oh main god, der kom Polly! ( "Normalt" vil man jo sige; Oh my god)

hehe det kan godt være at man skulle have været der, men jeg synes at det lød helt fantastisk!

• #5   27. aug 2012 For et par år siden sidder jeg i bilen med min mor, og i radioen siger de noget med flere tusinde kg watt.
    Jeg hørte det jo bare som vat, og siger: "det må da fylde helt sindssygt meget!!" Min mor flækker af grin, og siger at det altså ikke var bomuldsvat der var tale om smiley

• #6   27. aug 2012 Mine forældre har en gård. og da jeg var barn var der hund katte heste høns osv.

Mine forældre havde med mellemrum et venner par og deres børn på weekend op hold.

og de nægtede at spise vores æg, og købte altid selv nogle med.

jeg fik min mor til at spørge deres vennepar mor om hvf de ikke ville have vores æg, og min mor fik svaret Jeres æg kommer ud af røven på hønse, det er ulækkert og beskidt... de havde dte bedst fordi deres æg kom fra købmanden

• #7   27. aug 2012 Hehe min søster er ret blondine så en dag vi var ude alle sammen og fejle i deres speed båd så lå båden jo meget dyber ik vandt grundet vi var så mange så nævner vi det.. også siger min søster rigtig kæk at grunden til båden ligger dybere i vandet er at det er højvande lol..

Vi var flade af grin alle sammen min søster var alligvel nogle og 20 år på dette tidspunkt.

men jah nå det højvande så vokser vandet jo op omkring både og andet hihihi.. NOOOT lol

• #8   27. aug 2012 Den anden dag sad min mand og jeg og så tv om..... ja luder.

Så kommer han med denne her.

Når en luder bliver voldtaget er det så ikke bare en dårlig betaler??

Jeg kunne ikke stoppe med at grine igen for han har jo ret et eller andet sted, Det eneste voldtægts mand gør "forkert" er at han ikke betaler...!!

Der efter forsætter han.

Kan manden kommer i RKI for det?????

• #9   27. aug 2012 Manden til blondinen som var ved at bage: Hvorfor laverdu ikke bare dobbeltportion nu hvor du er igang?? Blondinen : Fordi at man ligesom ikke kan stille en ovn på 440 grader, vel??

• #10   27. aug 2012 (link fjernet)

• #12   27. aug 2012 Hehe, jeg har en del, men i får da lige 2 smiley

Da jeg var omkring 4-5 år skulle min familie og jeg til norge(halv nordmand), så vi skulle køre igennem sverige smiley
    Det startede sådan:
    Mig: "skal vi køre IGENNEM sverige?"
    Min mor: "ja"
    efter ca. 1-2 min. tænkepause
    Mig: "er der så hul i sverige?"
    Tehe x)

En mere:
    Vi er på vej til norge igen, men denne gang med færge.
    Der er en dame med et viiiildt overskæg, og jeg er jo stadig de 4-5år.
    Jeg siger så højt og tydeligt så alle kan høre det: "Hvorfor har den der mand kjole på?"
    Min mor tysser på mig og siger at det er en dame xD

• #13   27. aug 2012 Haha Nikoline - Jeg er sikker på at denne dame har fået fortaget noget for at få skægget væk... smiley

Kommentér på:
Skal du have et godt grin?

Annonce