670 visninger
|
Oprettet:
Skal du have et godt grin? {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg synes at vi skal lave en tråd som kan få os alle sammen til at grine og smile lidt i dag på en mandag hvor det måske er lidt svært at komme igang..
Del gerne vitser, sjove oplevelser og andet.
Jeg starter med en..
Min mand stod en dag og kiggede mig over skulderen og læste ordet DV hoppe.
Han udbryder med det samme:
Hvad er en dværghoppe for en?
Jeg synes den var morsom..
Kom frisk folkens..
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.687
Da vi kommer hjem løber jeg ind til min far og fortalte om vores tur. Jeg slutter af med at sige "ja, og så siger mor vi ikke må gå længere ud fordi vi kan få stød!!"
apr 2008
Følger: 47 Følgere: 44 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 153
Min mors veninder siger så på et tidspunkt til min søster: ''Du er da vist en børste hva?''
Hvorefter min søster så tager sig en tænkepause, og vælger at svare: ''SÅ er du en kam!''
I vores familie griner vi stadig af det, selvom min søster overhovedet ikke synes det er sjovt
jun 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 5 Emner: 47 Svar: 272
Christian er en dag, med mig i stalden for at lukke hestene ud..
Da jeg skal trække den sidst hest ud af stalden, beder jeg igenChristian om, at gå ind til siden, så han ikke bliver trådt ned..
Da hesten og jeg kommer rundt om hjørnet, står Christian pæn og venter. Jeg ved ikke om Christian bliver forskrækket, men han får hvert fald sagt; Oh main god, der kom Polly! ( "Normalt" vil man jo sige; Oh my god)
hehe det kan godt være at man skulle have været der, men jeg synes at det lød helt fantastisk!
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.684
Jeg hørte det jo bare som vat, og siger: "det må da fylde helt sindssygt meget!!" Min mor flækker af grin, og siger at det altså ikke var bomuldsvat der var tale om
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
Mine forældre havde med mellemrum et venner par og deres børn på weekend op hold.
og de nægtede at spise vores æg, og købte altid selv nogle med.
jeg fik min mor til at spørge deres vennepar mor om hvf de ikke ville have vores æg, og min mor fik svaret Jeres æg kommer ud af røven på hønse, det er ulækkert og beskidt... de havde dte bedst fordi deres æg kom fra købmanden
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
Vi var flade af grin alle sammen min søster var alligvel nogle og 20 år på dette tidspunkt.
men jah nå det højvande så vokser vandet jo op omkring både og andet hihihi.. NOOOT lol
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 944
Så kommer han med denne her.
Når en luder bliver voldtaget er det så ikke bare en dårlig betaler??
Jeg kunne ikke stoppe med at grine igen for han har jo ret et eller andet sted, Det eneste voldtægts mand gør "forkert" er at han ikke betaler...!!
Der efter forsætter han.
Kan manden kommer i RKI for det?????
jun 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 108 Svar: 777
jun 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 108 Svar: 777
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.705
Da jeg var omkring 4-5 år skulle min familie og jeg til norge(halv nordmand), så vi skulle køre igennem sverige
Det startede sådan:
Mig: "skal vi køre IGENNEM sverige?"
Min mor: "ja"
efter ca. 1-2 min. tænkepause
Mig: "er der så hul i sverige?"
Tehe x)
En mere:
Vi er på vej til norge igen, men denne gang med færge.
Der er en dame med et viiiildt overskæg, og jeg er jo stadig de 4-5år.
Jeg siger så højt og tydeligt så alle kan høre det: "Hvorfor har den der mand kjole på?"
Min mor tysser på mig og siger at det er en dame xD
mar 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 381
Skal du have et godt grin?