{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.299 visninger | Oprettet:

Sponsor brev {{forumTopicSubject}}

Hey Guys..

Er der nogen af jer der har provet at søge sponsoere - eller bare generelt er god til det med ord? smiley

Jeg skal lave et brev, som jeg skal sende ud til mulige sponsorer - og ved godt hvad jeg skal have med i brevet af indhold, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal starte brevet?

Tænker det ikke skal blive en roman, for så gider de vel ikke læse det? - men samtidig skal der vel også være så meget så de kan "mærke" ens engagement?

HILFE?? - hvordan starter jeg mit brev?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sponsor brev
  • #1   29. aug 2012 Det bedste er at gå ned i den lokale rideudstyr's butik og høre om de vil sponsorere et eller andet. Men det er nu sjældent man finder en sponsor, uden at man rider på landsplan.

• #2   29. aug 2012 Det har ikke noget med ridning at gøre som sådan.. derfor er den lagt som off topic smiley

• #3   29. aug 2012 Hej
    den bedste måde at få en sponsor på for mig var jeg skrev lidt om min selv og hesten vores planer og drømme / ambitioner - printedet det ud og tog det under armen gik en tur ned gennem vores gågade og spurte gud og hver mand om de ville sponsere os
    fandt en rigtig sød gut med sit eget firma som sage hvis du selv gør noget for det så ja vil jeg gerne - delte nogle sedler ud med tilbud fra hans firma og fik 3000 til køb af stævne udstyr til hest og jeg .....

da klubben skulle have stævne hjalp jeg også med sponsorer ved at have en a4 side med om klubben og hvad den kunne tilbyde i bytte for en sponsor og lavede flere forlag til at man kunne sponsere med alt muligt - sendte også brevet til et par roset firmaer og ringede efterfølgende og spurte ind til mit brev...

håber det lykkes det er svært om mange holder på pengende men vil gerne give ting...

Kommentér på:
Sponsor brev

Annonce