15. jul 2007 Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 163
Kranio Sekral terapeut kommer til Nordsjælland fredag d. 7/9! {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Jeg har fået arrangeret at Rikke Frandsen, som er Kranio Sekral Terapeut til både heste, mennesker og andre dyr, kommer op til mig i Nordsjælland.
Jeg har selv en skæv ryg og nogle dumme knæ, og min hest er tilsyneladende også skæv på flere måder. Så jeg tager den store tur, selvom det bliver en smådyr omgang, men det kommer jo an på hvor effektivt det bliver. Jeg har snakket meget med Rikke, og hun lader til at være meget dygtig og fornuftig!
Så har du fysiske problemer som hovedpine, ondt i ryggen, svimmelhed, iskias smerter, sovende arme/fingre eller stress så skulle du tage at hoppe med på denne tur.
Rikke kommer fra Ringsted så der bliver noget kørselbetaling selvfølgelig, udover at hver behandling kommer til at koste 500,- .
I kranio sekral terapi løsner man omkring knogler, muskler og bindevæv, og hjælper kroppen til en anatomisk korrekt stilling. Der er jo ingen facit liste for kroppen, men Rikke vil gennemgå dig eller din hest, og rette på så meget som muligt, det kan ske at der skal mere end én behandling til, afhængig af hvor slemt det står til, men så ved man hvad der skal til for at komme på rette spor igen.
Prisen på transport bliver ca. 400 kr, som så bliver spredt ud på dem der melder til, så jo flere, jo billigere bliver transporten!
Skriv til mig her med spørgsmål, eller send mig en privatbesked hvis du er klar på en behandling, og har muligheden for at få den på fredag inden kl. 15.
/ Tanja.
jan 2006
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506
Hvor i nordsjælland kommer det til at foregå ?
jul 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 163
Kranio Sekral terapeut kommer til Nordsjælland fredag d. 7/9!