{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Swarovski - hvad holder bedst?
  • #1   6. sep 2012 hotfix med jern holder best (: synes jeg

• #2   6. sep 2012 hotfix med hotfixjern

• #3   6. sep 2012 det kommer an på hvad stenene skal på..

men til læder mener jeg at have læst mange gange lim+hotfix+hotfix jern

• #4   6. sep 2012 De skal på pandebånd (dem fra wmgalleri) hvor overfladen hvor stenene skal sidde er ikke læder men sådan noget lidt rug i det smiley

• #5   6. sep 2012 jeg har nogle pandebånd hvor jeg har brugt alm lim, hobbylim? noget som skulle være godt til læder osv.
    Har endnu ikke én eneste sten der er faldet af, og pandebåndet kan bøjes osv

• Sandra V
    Sandra V Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 5
    #6   18. sep 2012 det holder lige godt - det er et spørgsmål om hvad man bedst kan lide at arbejde med. Hot-Fix sten er jo lidt dyrere end dem uden hot fix så der kan være lidt at spare ved at lime selv.

Fordele ved hot fix er ingen tørretid, kort arbejdstid fordi det faktisk går lidt hurtigere hvis man har et ordentligt jern, nemt at lave mønstre
    Ulempe ved hot fix - ikke alle materialer tåler hot fix, dyrere end uden hot fix. kræver at man køber hot-fix jernet også.

Når man limer er det vigtigste at man bruger en god kvalitet lim - så lad være med at kæbe sten eller hobby lim i panduro og lign steder.
    Køb rigtig gem-tac lim evt epoxy hvis du skal lime på metal elle andre ikke-porøse overflader. Gem tac limene binder godt på læder også...og så ikke bruge for meget lim det får ikke stenene til at sidde bedre fast - tvært imod smiley

jeg køber i øvrigt altid mit sten-udstyr og mine sten på sparklecompany.dk de er billigere end mange andre steder og har rigtig mange farver at vælge mellem.

• #7   7. nov 2012 jeg kan best li sten med hot fix jeg syndes at det man limer på skrider fordi limen ikke tøre så hurtig. jeg bruger mit stryge jern..

her er et jeg har lavet med mit stryge jern

kh lene

profilbillede
Kommentér på:
Swarovski - hvad holder bedst?

Annonce