{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo?
  • #1   12. sep 2012 det bliver kun værre smiley

• #2   12. sep 2012 jeg syntes det smager godt, de forskellige ting jeg har prøvet

• #3   12. sep 2012 Pulveret? Jeg vænnede mig aldrig til det, føj for den. Men det er også mange år siden jeg prøvede det, smagen er vidst blevet lidt bedre siden da.

Har du overvejet at prøve Nutrilett? Det er samme princip som Nupo, men mange siger det smager bedre smiley

• #4   12. sep 2012 Er du klar over at nupo fucket med dit stofskifte? Og at det fuck UP nupo laver af og til bliver permanent? Hvilket betyder at du ricikerer at skulle leve på diæt resten af dit liv....

Just saying...

• #6   12. sep 2012 Tenna - Hvad er det for noget "fuck up" og hvor har du det fra?

• #7   12. sep 2012 tenna, det er kun vis man har et over forbrug af det, vis man kun bruger som man må, eller i sammen råd med en læge eller diætist sker der ikke noget.

just saying! smiley

• #8   12. sep 2012 Er det egentligt pengene værd?

• #9   12. sep 2012 NO GO det kan god være du er dækket ond med vitamin g mineral, men du får intet energi.
    Prøv istedet med massere grønsager (ikke så meget frugt), ingen hvedemel og massere protein via kød smiley og hold dit kalorie indtag under 1500 så rasler kiloene af og du får massere GO energi smiley

• #11   12. sep 2012 Hvis ikke man kan lide Nupo så kan man næsten helt sikkert lide Nutrilett og omvendt, det fik jeg at vide i Matas.
    Og ganske rigtigt! Jeg var ved at opgive fordi jeg slet slet ikke kunne få det forfærdelige Nupo ned. Så gik jeg i Matas og blev anbefalet at prøve Nutrilett. Nu er jeg en sucker for det!! smiley Det erstatter alle mine mellemmåltider så jeg ikke går og småspiser hele tiden. smiley

• #12   12. sep 2012 Min erfaringer, at det er vigtigt at vandet er iskoldt ! Det får det til at smage bedre.
    Jeg har brugt nupo i 3 ugers tid, og min erfaringer, at mit energiniveau er ok.
    Jeg starter dagen med en halv liter vand som indtages på vej til arbejde - så er forbrændingen sat igang. Derefter tager jeg mit første måltid, og fortsætter så hver anden time så jeg spiser kl 8-10-12-14 og 15.30.
    Til aften spiser jeg almindeligt sammen med familien, men undgår dog de store mængder stivelse, og spiser proteinrigt i stedet.
    Jeg oplever dog, at jeg sidst på dagen godt kan gå lidt kold - hvorfor jeg altid har frug tmed mig også, og et par af deres energibar.
    Skal sige at jeg mellem måltiderne drikker the, latte, vand oa, og føler jeg sult, er et æble altid godt.
    Jeg har i perioden tabt mig en del - hvor meget ved jeg ikke, da min vægt har sit eget liv smiley
    Umiddelbart vil jeg skyde på 3-4 kg.
    Jeg bruger Nupo for at vænne min mave til at få mindre rationer, idet jeg var begyndt at spise alt for meget.
    Når mit pulver slipper op, er min mavesæt skrumpet så meget, at der ikke længere skal så meget til som før, hvilket jeg forventer kan sikre min vægt hvor den ender.
    Motion er ret svært pt at få tid til med job, 2 børn, hus og heste (som pt ikke rides smiley )
    Jeg er helt klar over at det bør være en del af et vægttab, men som tingene er nu, er der ikke så meget tid til mig.

Held og lykke med det smiley

Hilsen Helene

Ps. De har en spicy chicken som faktisk er rigtig god smiley

• #13   12. sep 2012 Vil helt klar anbefale Herbalife, da det skal blandes med mælk, smager også ganske godt (o:

• #14   12. sep 2012 Den bedste måde at tabe sig er at lave en kostændring. Alt så sådan nogen slanke ting virker kun mens man bruger det. Så snart du går tilbage til din gamle kost vil du tage på igen, for det er hos den problemet ligger.
    Så prøv at tæl kalorier istedet og undgå de hurtige kulhydrater (pasta, karfoler, hvid brød ovs) på den måde vil din krop forbrænde fedet og ikke bare bruge kulhydraterne.

• #15   12. sep 2012 pulveret er ikke noget for mig men de der drikke man kan købe med forskellige smag synes jeg er langt bedre.. Skal nu ikke tabe mig men skulle lige smage dem for sjov skyld.. smiley

• #16   12. sep 2012 Jeg brugte pulveret og barene i ca et halvt års tid for at komme godt i gang med mit vægttab. Prøv at blande pulveret med iskold vand og knust is. Så synes jeg faktisk at det smagte halvgodt tilsidst. Og al det med energi niveuet osv... Jeg fik mere energi og havde det generelt meget bedre!
    Jeg er 9måneder inde i mit vægttab og jeg bruger ikke længere så meget nupo men det var den bedste måde at komme ordenligt i gang for mig! Jeg har btw. Tabt mig 16kg nu (-:

• #17   12. sep 2012 Det smager af H til hele tiden, men det der bekymre mig mest er at en 16 årig allerede vælger at tage nupo

• #18   12. sep 2012 Jeg bruger forresten osse skummetmælk i stedet for vand smiley

• #19   12. sep 2012 jeg har også smagt det og syntes ikke det smagte særlig godt, men så så jeg i tv med en ældre mand som skulle tabe sig inden en operation som brugte mælk i stedet for vand, det prøvede jeg så og syntes faktisk det smagte bedre.

• #20   12. sep 2012 Bruger også mælk.. Jeg spurgte ikke om hvad jeg skule gøre og ikke gøre!
    Ja, self tager man ALT på igen, hvis man ikke ændre kost vaner det gør næsten alle. Og er ved at ændre kostvaner sammen med jeg drikker Nupo.
    Er godt klar over at ingen slanke piller/drikke er en mirakel kur, men en god kick starter, så man kan se fremskridt, så man har lyst til at blive ved ! smiley

Kommentér på:
Nupo?

Annonce