{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.715 visninger | Oprettet:

Pollenallergi {{forumTopicSubject}}

Hej. smiley

Min skønne islænder har desværre pollenallergi. Er der nogle, som kender noget man kan gøre, så han ikke får "anfald" af det når jeg presser ham i ridningen?
Vi har prøvet med en nylonstrømpe, et net og har givet ham alnok som man bruger imod høfeber til mennesker. Alnok er det, som har virket bedst, han bliver bare mere livlig og ustyrlig af det under ridningen.
Er der nogle, som kender til problemet, og har en måde man kan løse det på?

- Kristina. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pollenallergi
  • #1   13. sep 2012 Må jeg spørge hvad i gjorde med sokken? smiley

• #2   13. sep 2012 Har i dyrlæge indeover? Min skal testes for allergi, og så kan man få lavet en vaccine imod det, som de skal ha' nogle gange. Det koster lidt, men er helt sikkert på det er det værd, da man får en helt rask hest igen :-). Måske du skulle prøve at foreslå din dyrlæge det?

• #3   13. sep 2012 Det er jo sådan noget man snakker med dyrlægen om. Jeg har svært ved at tro at nogen dyrlæge har anbefalet dig at give hesten menneske medicin. For det første er doseringen alt for lidt, og det er ikke sikkert hestens mave kan tåle det. Plus der er en masse bivirkninger ved..

• #4   16. sep 2012 Tusinde tak for svarene! Vi puttede strømpen hen over mulen på ham. smiley
    Tusinde mange tak Ida! Jeg vil snakke med min dyrlæge og få ham til at lave en vaccine så Asi hurtigt kan blive rask! smiley
    LadyBlackSheep, min dyrlæge har anbefalet mig at prøve det, da der er det samme medicin i Alnok som noget andet medicin han havde! Det er langt billigere, og dyrlægen anbefalede det...

Kommentér på:
Pollenallergi

Annonce