Dagens gode gerning. {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften lyder, så har jeg i dag gjort dagens gode gerning.
Det hele startede i går aftes ude på folden, Thor og Uniq som er meget nysgerrige mente de skulle lege med den her lille mis, men det havde den ikke lyst til så den løb.
Jeg troede den var løbet langt væk men nej den sad ude på den anden side af hegnet og ventede på jeg skulle komme ud.
Lille mis som nu hedder hr. kat. gik efter mig nå ja så måtte jeg lige nusse ham, men han havde det ikke godt han var syg.
Her til morgen var han der stadig jeg havde ondt af ham, så jeg besluttede mig for at ringe til dyrlægen fortalte dem om hr. kat.
Jeg tog til dyrlægen med ham, der fandt vi ud af at han ikke var chippet eller tatoveret, når jeg fik så valget hvad der skulle gøres ved ham, meg besluttede mig for at lade dyrernes beskyttelse tage sig af det, så han kom i behandling, han fik antibiotika, orm kur, luppe kur og øjendråber, dem skal han have i 14 dage 2 gange om dagen.
Så nu har jeg lille hr. kat hjemme hos mig, han skal til dyrlæge igen om 14 dage, men jeg har lovet at passe godt på ham.
syntes lige jeg ville dele denne lille historie med andre.
Han er en lille fin langhåret ikke kastereret, ca. 10 mdr. til 1 år gammel super sød og meget kælen mis. ved ikke hvor han kommer fra men en ting er sikkert han har ikke fået mad i mange dage han er så tynd.
jun 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 36 Svar: 935
det gør mig glad - håber han tager lidt på og bliver helt udvhilet.
feb 2009
Følger: 54 Følgere: 59 Heste: 10 Emner: 21 Svar: 228
feb 2009
Jeg kan finde på det samme med at bremse for en frø
feb 2009
Jeg kørte Lille mis til dyrhospitalet i mandags som aftalt, jeg var meget spændt på at høre hvor meget han havde taget på på de 14 dage jeg skulle passe ham.
han havde taget 400g på, Dyrlægen syntes det var godt gået, og at han var blevet så flot.
Jeg ved han er blevet kastereret og blevet chippet. så nu håber jeg bare de finder et godt hjem til ham.
Dejligt at kunne rede et dyr.
Dagens gode gerning.