29. jan 2009 Følger: 104 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 372 Svar: 1.536
Skrive veninde søges..:-) {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt tænke mig en heste intrasseret pige at skrive med...:-) lidt lige som en "penneveninde"
Jeg har nogle få krav:
Du skal være mellem 12 - 14 år (Jeg er selv 13)
Du skal have Skype, da det er det eneste jeg bruger.
Det er egentlig de eneste krav jeg har, og så skal du self. være villig til at skrive med mig..:-)
Lidt om mig:
Jeg er en 13 årig pige, som elsker at skrive med nye venner..:-)
jeg har min egen hest, ialt har vi tre heste herhjemme. jeg har også 6 kaniner og en mis. så der er nok at se til..!
Men skriv til mig, hvis du vil skrive med mig, og så ser vi lige på det.!
(Du må meget gerne fortælle noget om dig selv, nede i kommentaren, jeg vil ikke have 20 penneveninder, men 1 eller 2..)
jan 2009
Følger: 104 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 372 Svar: 1.536
Jeg vil gerne lære folk at kende inden jeg skriver med dem over telefon:-)
sep 2011
Følger: 135 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 98 Svar: 468
Jeg har 2 ponyer og så har min søster en som jeg også ridder
Jeg har Skype og Facebook hvis det er, men vil helst lige vente med at give det til vi har skrevet en uge
Jeg er 12 men bliver 13 den 4. november
Jeg kan godt være meget hyper og griner næsten altid! Jeg elsker at møde nye mennesker-venner-veninder, så det kunne da være meget hyggeligt at skrive med dig
mar 2012
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 107
Jeg har heldigvis også skype;)
Jeg er 13 bliver 14 til okt. jeg har ikke min egen hest men min mormor har 2 ismuler som jeg ridder 3-4 gange om ugen;) jeg er sådan en type der er lidt stille i starten, men når jeg føler jeg kender dig så er jeg meget åben og glad.
Håber ikke jeg har skræmt dig?:o
dec 2011
Følger: 93 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 27 Svar: 366
Jeg er 14 år og en rigtig sød pige, jeg har desværre ikke min egen pony/hest, men en stor del af min familie har heste. Jeg bor på en gård i nærheden af Roskilde på Sjælland, med 4 heste, 2 hunde og 2 katte. Jeg rider til daglig på en Fell Pony (FANTASTISK race!) der hedder Bakkely's Bella, hun er mit et og alt og min drømmepony!
Jeg har både Skype og Facebook og vil med glæde skrive med dig!
Mvh Nina!
Skrive veninde søges..:-)