{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe og reparation af stikkontakt 1.500 kr.
  • Opsætning af postkasse med stander 1.000 kr.
  • Kortslutning af alt lys i lejligheden. Årsag kendes ikke. Ovn, køleskab, og vaskemaskine fungerer normalt. 3.000 kr.
  • Montering af køkkenarmatur 650 kr.
  • Radiator 1.000 kr.
  • løbende toilet/utæt rørforbindelse 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ondt i halsen - kur??
  • #1   22. sep 2012 der er ikke så meget andet for at tage godt med tøj på og hold sig varm især omkring halsen og drik varm urtethe smiley

god bedring

• #2   22. sep 2012 Jeg ligger selv syg med ondt i halsen og det hele og har snart gjort det i 2 uger smiley
    - Det jeg egentlig har gjort.. det er at ligge underdynen og holde varmen også drukket en masse the smiley

God bedring! smiley

• #3   22. sep 2012 Strepsils, te, halstørklæder, seng og varme bade med f.eks. eucalyptus - det renser ud.. smiley

• #4   22. sep 2012 Har læst flere steder at det skulle lindre en øm hals at spise en skefuld ren olivenolie - har ikke elv prøvet, men det er da et forsøg værd smiley

• #5   22. sep 2012 Jeg har stort set altid ondt i halsen, og hos mig hjælper det at drikke koldt vand og spise is. Det er forskelligt fra person til person om det er koldt eller varmt der lindrer.
    Og hvis smerten er for slem, så put 1-2 brusetabletter (jeg bruger treo med citronsmag) det lindrer fordi det "bedøver" de ømme mandler når man drikker det.
    Og ellers så sørg for at blive under dynen, men husk at få lidt frisk luft!
    Og hvis det ikke går væk, så smut til lægen. Hvis det er halsbetændelse skal du have pencilin, men hvis det er virus så skal det gå væk af sig selv.
    Oftest er det bare en virus smiley

Kommentér på:
ondt i halsen - kur??

Annonce