4. feb 2010 Følger: 70 Følgere: 62 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 130
Mega underlig drøm!! {{forumTopicSubject}}
Min drøm gir ikke rigtig mening så håber i kan følge med:D
den er mega underlig og alle de personer der er indblandet har ikke så meget med hinanden at gøre!:) Den er meget lang så håber i vil tage jer tiden og læse den:)
Jeg drømte at min kusine(Antine) skulle drikke sådan noget hun døde af, fordi min familie sagde hun skulle, da hun havde været syg. Men så sprang der lige pludselig nogle heste ud fra en indhegning, hestene(Frederik og Dundee som overhoved ikke er min onkels heste) var min onkels, så jeg ringede til ham men det var en anden man der tog røret. Jeg sagde til ham at hestene var løbet ud men han begyndte bare at grine(som om han ikke troede på det). Så lidt efter var min mor og jeg ude at køre, så kom vi til et sving hvor Frederik lige pludselig lå og sprællede på ryggen mens jeg så den anden hest(Dundee) løbe ud over markerne. Så var vi lige pludselig hjemme igen og min familie fik Antine til at drikke det der stads og hun døde. Jeg græd hele tiden og sagde at det var synd for Laura og Silke at de ingen mor havde mere (men det er Antines store søsters børn) og at vi skulle vente og se om hun døde af sygdommen. Så lidt efter var jeg ude at løbe efter min nabos pige (Emilie) hun var løbet væk så jeg løb efter hende og fik fat i hende og vi gik hjemad. På vejen hjem mødte vi to store hunde hvor den ene snusede os i numsen så jeg slog den over snuden. Emilie og jeg var stadig på vej hjem da Camilla (min veninde) kom og gik med os. Vi mødte vores TREC underviser og så sagde Camilla noget til hende jeg ikke kan huske hvor hun svarede: ’du har ikke kendt mig så lang tid at du skal sige sådan noget til mig’. Da vi kom hjem var Antine død. En anden dag skulle vi et sted hen og Silke var med, jeg så Antine hun var ikke død mere(YES) vi skulle forbi en træstamme og Antine gik først, Silke ville ned i vandet som var lige ved siden af. Jeg tænkte at jeg ikke ville sætte hende ned lige oven i sådan nogle takker som fisk har på ryggen så jeg satte hende ned ved siden af. Lige da jeg satte hende ned, svømmede fisken som lå under sandet. Og så vågnede jeg.
stavefejl, kommaer og punktummer får i helt gratis og selv lov til at sætte hvor i vil:D
dec 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 87 Svar: 647
maj 2012
Følger: 100 Følgere: 98 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 124
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
symbolerne,er der en forklaring på. resten er bare din hjerne der rydder op.
symbolerne kan du få en forklaring på.
jul 2006
Følger: 672 Følgere: 1049 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.930
kender godt sådan nogle syge-i-hovedet drømme...
Mega underlig drøm!!