Minde inskription til smykke {{forumTopicSubject}}
Hej.
Mistede min dejlige hest for snart 4 måneder siden.
Jeg har em smule af hans halehår, og vil derfor gerne "bære rundt" på ham på en eller anden måde.
Min ide er så at købe sådan en hjerte medaljon med plads til en tot hår og et billede indeni. Sådan en:
(link fjernet)
Udenpå skal der så stå noget, både foran og bagpå. Men hvad?
Mine sidste ord til ham var: "Jeg elsker dig lille hest" så det overvejede jeg jo, altså hvor "jeg elsker dig" står foran, og "lille hest" bagpå.
Men jeg tænkte også på dem her:
I hjertet gemt, men aldrig glemt
Livet går, minderne består
Altid elsket, altid savnet
Altid elsket, aldrig glemt
Har I andre, eller nogle favoritter af dem her?
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.188
dec 2011
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 50
nov 2008
Er også mest til den første egentlig. Ikke fordi det er dybt og poetisk, for det er det ikke. Men det minder mig bare om hvor dejligt det var jeg nåede at sige farvel til ham, selvom det var SÅ hårdt.
Og tak CoDok.
Tænker på ham hver dag, og mister man et menneske har man jo et gravsted at gå hen til, men det har jeg jo ikke. Så det skal være en minde halskæde, hvor jeg kan have ham ved mig.
nov 2008
Jeg har aldrig kunne forstå folk fik tatoveringer med afdødes navne osv. Men efter jeg mistede Safir, forstår jeg det pludseligt. Jeg nøjes så bare med et smykke i starten
Jeg har desværre kun små korte hår fra første gang klippede hans hale, og så beholdt jeg det - heldigvis. For da jeg stod med min hest klokken et om natten på hospitalet, og fik af vide at nu skulle jeg sige farvel, tænkte jeg ikke på at få nogle lange halehår med hjem som jeg kunne få lavet til smukke.
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 8 Emner: 51 Svar: 442
Er også vild med teksten, får helt en klump i halsen ved tanken...
nov 2008
apr 2007
Er jo ikke lige det man tænker på nej...
apr 2007
nov 2008
Ellers holder jeg mig til medaljonen. Også for at få tekst med. Men ville ønske jeg havde samlet længere hår ind. Men det sidste man tænker på når man har hest, er jo at den en dag er væk.
nov 2008
(link fjernet)
Med gravering af "Jeg elsker dig lille hest" bagpå
Han havde nemlig en lille aftegning der lignede en blomst, så synes blomsten skulle være med
Minde inskription til smykke