{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Englerup mølle/RIR
  • #1   7. okt 2012 Okay, synes du det var et godt sted? smiley

• #2   7. okt 2012 nu ved jeg ikke om min vurdering er aktuel længere, men engang i 2007/08 skulle jeg ud og finde opstaldningssted til min lånepony, og var derude. og jeg var godt nok ikke imponeret. synes stalden var MEGET indelukket og skummel i det. og var generelt ikke så glad for det. jeg brød mig ikke om at være der.

kender en der har været opstaldet derude længe (3 år eller noget), som har været glad for det, men lige er flyttet derfra. tror det var fordi hun syntes at ridehuset altid var optaget af "ponypigerne".. men det er vel en smagssag det hele.

tag da ud og kig, og lav din egen vurdering smiley

• #3   7. okt 2012 Jeg bor selv i Ringsted, så kender en del til Englerup Mølle og alle rygterne.
    Jeg bryder mig ikke om stedet, deres faciliteter er virkelig dårlige, deres stald er gammel og mørk, ridehuset er mørkt og indelukket, deres udendørs ridebaner har svært ved at tage regnvejr, så der kommer store vandpytter på banen.

• #4   7. okt 2012 Har startet en del stævner derude.

Ridehuset er det klammeste - det er så fugtigt og mørkt. Jeg ville aldrig bede min hest om at arbejde derinde (-;

Banerne er OK. Deres rideskole/ grus fold -ting er meget tung og dyb. helt ekstrem. Den store dressurbane er som sådan god. Har tendens til at have huller i den ene ende, men synes ikke, at det er den mest våde jeg har redet på. Den lille dressurbane er også god.

Derudover har jeg fået et godt indtryk af folket derude - de virker søde og afslappede smiley

Kommentér på:
Englerup mølle/RIR

Annonce