584 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Englerup mølle/RIR"
Englerup Mølle RIR - RIngsted rideklub
Er der nogle der ved hvad de tager for opstalding af hest der? Jeg kan nemlig ikke finde noget om det på deres hjemmeside (:
Er der nogle der ved hvad de tager for opstalding af hest der? Jeg kan nemlig ikke finde noget om det på deres hjemmeside (:
Skrevet af: {Milleh} # - 17. sep 2011
Stævne d. 22-23 juni!
Hej ;-) Andre end mig som skal til stævne på RIR/ englerup mølle d. 22-23 juni? :-) Og hvad skal i starte?
Hej ;-) Andre end mig som skal til stævne på RIR/ englerup mølle d. 22-23 juni? :-) Og hvad skal i starte?
Skrevet af: Line Kirstine Nielsen - 10. jun 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
jul 2006
Følger: 672 Følgere: 1049 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.930
kender en der har været opstaldet derude længe (3 år eller noget), som har været glad for det, men lige er flyttet derfra. tror det var fordi hun syntes at ridehuset altid var optaget af "ponypigerne".. men det er vel en smagssag det hele.
tag da ud og kig, og lav din egen vurdering
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
Jeg bryder mig ikke om stedet, deres faciliteter er virkelig dårlige, deres stald er gammel og mørk, ridehuset er mørkt og indelukket, deres udendørs ridebaner har svært ved at tage regnvejr, så der kommer store vandpytter på banen.
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.057
Ridehuset er det klammeste - det er så fugtigt og mørkt. Jeg ville aldrig bede min hest om at arbejde derinde (-;
Banerne er OK. Deres rideskole/ grus fold -ting er meget tung og dyb. helt ekstrem. Den store dressurbane er som sådan god. Har tendens til at have huller i den ene ende, men synes ikke, at det er den mest våde jeg har redet på. Den lille dressurbane er også god.
Derudover har jeg fået et godt indtryk af folket derude - de virker søde og afslappede
Englerup mølle/RIR