{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Jeg elsker min badevægt XD {{forumTopicSubject}}

Ja det er nok ikke normalt for kvinde, men jeg elsker simpelhen min badevægt lige nu XD

For 3½ måned siden fik jeg nye arbejde efter at have gået arbejdsløs on/off de sidste tre år. Det er et fysisk krævende arbejde men synes det er sjovt. Laver vindmøllevinger for Siemens på nathold.

Da jeg startede vejede jeg mellem 105 og 110 kg. Ja ved det er meget, rigtig meget, og har ikke været under 100 siden jeg fik min yngste datter som nu er 7 år. Og brugte en størrelse 52 i bukser da jeg startede derude.

Her maddag sidste uge skulle vi købe nye bukser til ungerne og tænkte jeg egentlig også kunne bruge et nyt par da jeg følte jeg tabte alle mine bukser. Dem jeg brugte der var størrelse 50. Tog en 48 og prøvede og den var sq for stor!! Er helt nede i en 46 nu XD

Da jeg så kom hjem tænkte jeg at nu skal det fandme være løgn så fik batterier i badevægten og vejede mig. Og wuhuu jeg vejede 97 kg!!!
Ved det stadig er for meget, men fuck jeg er glad! Har som sagt ikke været under 100 i 7 år så det er bare sådan en lækker følelse!! smiley

Var altså lige nødt til at dele det med jer, for er så glad XD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg elsker min badevægt XD
Kommentér på:
Jeg elsker min badevægt XD

Annonce