{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Glucosamin ?? {{forumTopicSubject}}

Hjælp .. Står meget svært med min halve hoppe..
Min dejlige prinsesse rev hele sit bagben op sidste år, og har derefter ikke kunne rides "seriøst" vi har taget dagene dag for dag med om hun kunne rides. Hun har dog også en skade i sit ene forben som også kommer og går som det vil.
Hun få noget foder som skulle hjælpe på alle led osv ...
- Men idag da jeg kom kunne hun desværre slet ik gå, kom til en hest som kun kunne gå på 3 ben og når hun stå, står hun kun på de to "raske" ben..
Stå og overvejer af sende hende til de evige græsmarker, for er bange for vinteren er for hård for hende.
Men fik anbefalet Glucosamin .. Nogle der bruger det og virker det??

-- Spøger kun fordi jeg vil gøre alt for min pige, men hun skal ik stå og lide -- Så tænker kun på hende så gider ik høre om jeg skal aflive hende !! Og Dyrelægen er tilkaldt ! Og har sagt jeg selv bestemmer om jeg vil det ene eller det andet ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glucosamin ??
  • #1   21. okt 2012 Jeg synes helt klart ikke at man kan byde hende et liv med ondt i benene hveranden dag.. Jeg havde aflivet hende..

Når det så er sagt, så har jeg rigtig gode erfaringer med glucosamin.. Jeg giver det til min egen hoppe og jeg er sikker på, at det har haft en gavnlig effekt på hendes gaffelbåndsskade..

Men det er ingen mirakelkur og det vil højst sandsynlig ikke kunne gøre din hest smertefri, kun mildne smerterne lidt..

• #2   21. okt 2012 Okay , det var sådan et svar jeg ledet efter .. Tak (:
    - Har ik lyst til af have hende for kun min skyld ..
    skal så også siges hun har ikke lidt nogle form for smerter de andre gange hun har været halvt .
    Men idag var den virkelig selm ..

Kommentér på:
Glucosamin ??

Annonce