{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Julegaver til hestegal teenagedatter {{forumTopicSubject}}

Tja, nu nærmer julen sig jo, og det er tid til at købe julegaver. Jeg har bedt familien aflevere en ønskeliste inden 1. november, og så kom ramaskriget fra datteren. Hun ønsker sig kun ting til sin hest. Jeg mener jo ikke, jeg er på julegave med hesten, men med hende.
Hun tjener selv sine penge, og har altid været god til at bruge dem fornuftigt (udsalg), og bruger rigtig meget tid på hesten. Det er også en sund interesse, selvom jeg måske har lidt svært ved at forstå, at det skal koste så mange penge og så meget tid. (er måske lidt gammeldags på det punkt smiley ).
Jeg har altid bakket hende op i hendes hesteinteresse, kørt hende til undervisning og stævner, og stået og frosset i mange ridehaller, mens hun red. Jeg har også forsøgt at lære noget om heste, for bedre at kunne følge hende.
Hun er 17 år og flytter inden for et års tid hjemmefra. Året igennem kommer hun tit med ønsker om det ene eller det andet, og jeg mener jo også, at det er ved at være tiden at tænke lidt fremad. Men juleønskerne handler altså kun om hesteting. :-(. Jeg vil jo gerne give hende noget, som hun selv kan bruge i længere tid.
Selve julegaven er på plads nu (noget hun har sagt tidligere på året, hun ønskede sig) - men hun skal også have adventsgaver for sidste gang. Så jeg mangler ideer til 4 billige gaver, som ikke er alt for hesterelateret, men som alligevel vil glæde hende.
Nogen gode forslag????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver til hestegal teenagedatter
Kommentér på:
Julegaver til hestegal teenagedatter

Annonce