{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

mine heste!:) {{forumTopicSubject}}

hej..:)
jeg havde en gang en pony, mille:) hun var den dejligste pony på jorden, hun blev elsket af alle! selv min søster som er vildt bange for heste, hun var slet ikke bange for mille! jeg havde mille i to år, men en dag om vinteren haltede hun?? jeg troede ikke det var noget særligt, jeg tjekkede hendes hove, men der var ikke noget:O jeg vil lade det være et par dag og se hvad der skete, men det blev værre og værre:/ min mor ringede til en af hendes venner som har et stutteri, hun kom og sagde at mille sikkert var blevet forfanget, jeg vidste ikke hvad det var, men min papfar gav hende medicin i lang tid. men det hjalp ikke, det var forsent. jeg blev nødt til at sige farvel, jeg stor tudede slevfølgelig..:'( da hun skulle afsted, træk vi hende ind i traileren, men vi blev nødt til at skubbe hende ind:'( jeg græd da hun var inde i traileren, hun lagde sig ned med det samme!:'( jeg vidste jeg gjorde det rigtige, for hun led jo! jeg skulle på lejr dagen efter, den dag hvor hun skulle aflives, jeg så hende kun om morgenen inden jeg skulle afsted, jeg begyndte også at græde!:-( det var hårdt på den lejr, for jeg vidste når jeg kom hjem var hun væk..
hun blev slagtet ved privat hjem, jeg fik at vide hun stod stille og roligt og græsede så hun havde ingen fornemmelse for hun skulle væk.. jeg red ikke et helt år efter hun forsvandt, jeg kiggede slet ikke efter en ny pony, ingen kunne erstatte mille..:'(

jeg kom jeg kom heldigvis igang igen, nu har jeg de to dejligste heste og den dejligste pony!;)<3 jeg er gud taknemmelig for jeg er så modig, jeg havde ikke redet i et år, og så ville jeg begynde at tilride min traver.. jeg synes vi havde haft hende længe, og min papfar blev ved med at sige vi skulle vente Osv. det var faktisk den allerførste hest vi fik, og vi har i alt haft 7-8 heste!:O vi fik hende da jeg var gik i 3 klasse, der elskede jeg at løbe rundt på folden med hende:) hun var jo alene så hun skulle have underholdning!:) hun var jo også kæmpe i forhold til mig dengang:)
men ja, jeg begyndte at tilride hende og jeg var så stolt da jeg havde taget den første skridttur på hende!:) vi gik langsomt fremad og nu er hun den bedste hest! jeg vil ikke bytte hende for noget andet, selvom hun kan være svær nogle gange:) der er heller ikke rigtig andre der tør at ride hende, har kun haft en veninde der har gjort det i trav og galop:)<3

der er også jenny, hende startede jeg med at have part på, så lånte vi hende. så da hun skulle hjem kom vi 50 meter og så gad hun ikke mere. (jeg red hende frem og tilbage, hun boede 1 km væk) hun er den dejligste pony. jeg har redet alt med hende, uden udstyr og alt muligt! nu er hun for doven, til at vil ride en hel bane, men vil prøve en gang igen at ride uden noget:) nu er hun bare den tykke lille varme dejlog bamse! hun er virkelig blød her om vinteren!

så var der zæsar! han var en underlig pony, islænder blandning. han var sky ved ørene, men vi prøvede lige så stille:) men han blev aldrig til noget, så vi måtte sælge ham:/ han ellers så super smuk, og jeg er sikker på hvis jeg havde ham nu, ville jeg sagtens kunne tilride ham, men jeg var kun 10 dengang:/ har siddet på ham:) min pap farfar træk mig, men det prøvede jeg kun en gang, pga. zæsar sparkede ham:S Dsv. og da han skulle væk kunne vi ikke fange ham på folden:/

der var også molly, ikke så lang historie.
hun var min allerførste pony, men kom aldrig til at ride hende, hun var meget tyk:S men så sød! elskede at nusse med hende ved folden. hun blev givet væk da vi ikke kom videre, nu er hun vist en virkelig god dressur pony:)

ja det var lidt om mine heste og ponyer gennem tiden:) jeg vil lige sige det er ikke i rækkefølge:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine heste!:)
Kommentér på:
mine heste!:)

Annonce