{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

ny tatoo - hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have lavet en ny tatovering under BH-kanten ned af ribbenene.
Men men men, det skal være en tekst, hvor der skal står.
Kæmp for succes, selvom det kræver blod,sved og tåre, så vil succesen komme til dig.
Det skal bare være på engelsk, er virkelig dårlig til engelsk så mangler hjælp til at oversætte smiley eller skrive noget mere, det skal ikke være noget voldsomt bare noget enkelt og smukt smiley

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny tatoo - hjælp
  • #1   31. okt 2012 Jeg vil sige det lyder bedre på dansk smiley

• #2   31. okt 2012 teksten i sig selv er god på engelsk. jeg ville måske også anbefale at du får den lavet med nogle dejlige krøllede bogstaver (gå efter en tattovør der er super god til rene linjer "lige streger" det er ikke alle som går meget op i skrift)

MEN MEN MEN. nu har jeg selv fået et par tusser og det gør AV at blive tusset på ribbene. self er det forskelligt fra person til person.
    men det er bestemt ikke lige så behageligt som på armen eller låret.

• #3   31. okt 2012 Baby-spice: jeg VIL have den der smiley så må jeg bide tænderne sammen og klemme alt kraft ud at min veninde der skal holde min i hånden smiley hæhæ

• #4   31. okt 2012 Vil sige, at jeg tror den lyder bedre på engelsk. MEN det er en lang tekst du skal have tattoveret, hvis det er "Kæmp for succes, selvom det kræver blod,sved og tåre, så vil succesen komme til dig", som du skrev smiley
    Selvfølgelig er det smag og behag, men jeg synes personligt ikke, at du skal tage imod forslag "fordi det lyder enkelt" - tænk på, om det betyder noget personligt for dig (behøver jo ikke være navnet på din mor, men håber du ved hvad jeg mener), noget der virkelig gør/har gjort indtryk på dig smiley men det har du sikkert hørt tusinder af gange.
    Men held og lykke med det hele! smiley

• #5   31. okt 2012 MEN jeg vil ikke mene, at udtrykket "blod, sved og tåre" findes på engelsk direkte oversat som "blood, sweat and tears" smiley men det er også mere om man går op i udtrykket eller fordi det lige præcis skal være de ord smiley

• #6   31. okt 2012 og så staves det forøvrigt "tårer", undskyld jeg skriver så meget smiley

• #7   31. okt 2012 Fight for success, even if it takes blood, sweat and tears, then success will come to you

• #8   31. okt 2012 Teksten betyder meget for mig ellers ville jeg heller ikke få den lavet, det jeg mener er at det ikke skulle være en hel roman der skulle stå smiley

• #9   1. nov 2012 Nåå, haha ja så kan jeg godt forstå dig smiley

Kommentér på:
ny tatoo - hjælp

Annonce