{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Video fra træning {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg ville lige spørge jer om i i ikke ville tage et kig på denne video http://www.youtube.com/watch?v=zqMcfQoz9sc . Det er en video fra i Torsdags hvor min pony og jeg får undervisning. Skriv gerne jeres mening, jeg tolerer ikke grov snak eller kommentarer.
Det skal lige siges at hverken jeg eller hesten red optimalt den dag, mine hænder var en del urolige for hvad de plejer at være, hvilket jo så desværre også svare til at hestens hoved af og til godt kan køre lidt fra side til side, det er noget jeg er ops på men lige i torsdags var måske bare ikke lige vores top dag til at blive filmet. Han plejer også at gå meget højere i nakken osv, men vi arbejdede mere med hans energi, end med bæring. Her fik i lidt svar på de spørgsmål i måske ville have efter i har set filmen, ellers er i velkommen til at skrive til mig.
Knus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video fra træning
Kommentér på:
Video fra træning

Annonce