{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

God ridelejr? {{forumTopicSubject}}

Havde rigtig planlagt at skulle på ridelejr på RSR4 til sommer, men da jeg var med en veninde til et stævne skal de(ejerne) jo selvfølgelig spille flabbed og skal derfor ikke derud igen!
Derfor ville jeg høre om der var andre som havde en god ridelejr?
Den skal ligge på midt- eller vestsjælland.
Det skal ikke koste mere end 3000,-
Der skal være god kemi derude, både for hestene men også veninderne.
Der skal være god undervisning, med både seriøs men også hyggeridning.
Man skal kunne have sin egen hest med.
Den skal minimum vare 5 dage, men det gør ikke noget hvis den vare længere. smiley

Kan lige så godt sige det med det samme..... SUSÅ RIDEKLUB ER TOTALT UDELUKKET!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God ridelejr?
  • #1   26. nov 2012 Bakkegaard ridelejr!

• #2   26. nov 2012 Hvor ligger den? smiley

• #3   26. nov 2012 Søborggård, den ligger dog på nordsjælland, men er super god! Har selv været der i 2 år i træk smiley Den ligger i en by der hedder søborg som ligger tæt på gilleleje. De laver de en masse military (spring, dressur og terrænspring) og de er super søde derovre smiley Koster vidst nok lidt over 3000,- men det er helt klart det vær'! smiley

• #4   26. nov 2012 Hvad med Enghøj? det koster godt nok 3400 kr men de har super meget erfaring og lever af at lave ridelejre... Tror den har eksisteret forevigt!

• #5   22. jan 2013 Jeg skal til bøgebjerggård ridelejr i år:) - det koster 2200 kr. Men det ligger på fyn...

• #6   3. feb 2013 Www.exmoor-stalden.dk hvis du har egen hest med er pris 2700, det er en exam træner der står for undervisning. Super natur område og gode forhold med en masse hygge og charme.

• #7   9. feb 2013 Jeg ville ikke vælge Bakkegård ridelejr, da jeg var der over skændes alle pigerne døgnet rundt, man sov 4-5 piger i en hytter der var MEGA lille... Vi skulle have været på stranden, men den dag regnede det, og de ville ikke flytte det til næste dag.... Min veninde red på en hest, der var lidt svær at ride, og hun fik skæld ud af at hun ikke kunne ride den! fordi den var svær! Hun fik af vide at hun ikke var god nok til at ride!!

• #8   9. feb 2013 Jeg tror måske at jeg tager på Bøgebjerggård ridelejr, jeg har ikke hørt noget negativt om den kun gode ting smiley

• #9   16. feb 2013 Vi holder en privat ridelejr ved Haslev. Undervisning i dressur, spring, orienteringsridning, hesteagility, bålaften, rundbold, skovtur og en masse andre hyggelige ting. Der bliver lagt vægt på det sociale og hyggelige for alle. God stemning et must. Plads til 12. Indtil videre 6 pladser optaget ml. 11-16 år.
    Kun med egen hest/pony. Pris kr. 1300,- Mandag-fredag i uge 27.
    Mvh. Dorthe, Stald Skovgaarden

• #10   8. maj 2013 Vivian afholder for første gang ridelejr på Stutteri Chrevi fra søndag d. 28 juli til fredag d. 2 august.
    Kursets målgruppe er ryttere som brænder for at lære. Ryttere som gerne vil udvilke og forbedre sin ridning og forståelse for hesten, samt øge sin teoretiske baggrundsviden.
    Men det behøver jo ikke at være kedeligt fordi det er lærerigt. Der er også plads til skæg og ballade.

Indhold under opholdet:
    - Daglig undervisning - rideteori med og uden hest
    - Lær at læse hestens signaler og forstå dens reaktionsmønster. Lær at forudse farlige situationer og forstå hvordan du undgår dem og hvorfor de opstår.
    - Få et indblik i opdræt, tilridning og uddannelse af hesten.

Der vil max kunne deltage 8 ryttere, som vil gå efter først til mølle princippet.

Vi håber på at se jer til en god og lærerig uge.
    (Enkelte ryttere uden hest/pony kan låne en af stutteriets)
    Pris med alt inkl. er 3.300 kr.
    Henvendelse på telefon 6093 7024 eller 2369 5815
    Mvh Vivian Havbæk Thomasen

Vivian afholder for første gang ridelejr på Stutteri Chrevi fra søndag d. 28 juli til fredag d. 2 august.
    Kursets målgruppe er ryttere som brænder for at lære. Ryttere som gerne vil udvilke og forbedre sin ridning og forståelse for hesten, samt øge sin teoretiske baggrundsviden.
    Men det behøver jo ikke at være kedeligt fordi det er lærerigt. Der er også plads til skæg og ballade.

Indhold under opholdet:
    - Daglig undervisning - rideteori med og uden hest
    - Lær at læse hestens signaler og forstå dens reaktionsmønster. Lær at forudse farlige situationer og forstå hvordan du undgår dem og hvorfor de opstår.
    - Få et indblik i opdræt, tilridning og uddannelse af hesten.

Der vil max kunne deltage 8 ryttere, som vil gå efter først til mølle princippet.

Vi håber på at se jer til en god og lærerig uge.
    (Enkelte ryttere uden hest/pony kan låne en af stutteriets)
    Pris med alt inkl. er 3.300 kr.
    Henvendelse på telefon 6093 7024 eller 2369 5815
    Mvh Vivian Havbæk Thomasen

Vivian har uddannet heste på alle niveauer og har undervist hele sit liv.
    Hun har bl.a. haft en hest repræsenteret ved OL 2012. Så der er gode muligheder for at lære en masse!
    Desuden er der er gode muligheder for at ride i skov til vandet og stor udendørsbane samt ridehal

Se evt. facebook - "chrevi ridelejr/kursus afholdes af Vivian Havbæk Thomasen"

Kommentér på:
God ridelejr?

Annonce