{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Skal, skal ikke købe hest? {{forumTopicSubject}}

Hej HG jeg står i et lille dilemma. Jeg har fundet det her smukke pinto hoppeføl. Jeg syntes hun er super smuk. Men sagen er den, at jeg kan få hende for 2000 kr, og hun har pas er chippet, vaccineret og har haft smed. Men hvis den ikke bliver solgt inden weekenden bliver hun slået ned, da ejer ikke har plads til hende. Og det syntes vi begge er meget ærgeligt, da hun er super af sind og godt gående.
Men så står jeg og ved ikke helt om jeg skal slå til. For jeg savner jo at have min egen, men der går jo også lang tid før jeg kan gøre så meget med hende. Men så tænker jeg også at jeg har to andre at ride, så det er ikke fordi at jeg kommer til at mangle noget at ride på. Opstaldning skal jeg også kun betale foder til, altså ingen hø og halm det får jeg. For det er deres heste jeg rider.
Jeg har redet mange unge heste og har arbejdet meget med plage (har redet i en salgstald i 7 år) Så det er ikke der problemet ligger. Men jeg er kun på SU, syntes i at jeg skal gøre det? Mor og far siger at jeg bare selv skal betale smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal, skal ikke købe hest?
Kommentér på:
Skal, skal ikke købe hest?

Annonce