{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

wintec new 500 cair. Vs. Isabell werth.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er faldet for isabell werth sadlen og men så ser jeg den nye model de har lavet af wintec 500 med cair. Hvordan er jeres erfaringer med disse sadeler.. jeg har prøvet at ride i den gamle wintec 500 m. cair. og den brød jeg mig ikk videre om, isabell werten har jeg redet i flere gange og elsker den sadel .. men har ingen erfaringer med wintec 500 new m. cair?? så skriv gerne erfaringer...gode som dårlige

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wintec new 500 cair. Vs. Isabell werth..
  • #1   20. dec 2012 Der er den der hedder wintec PRO ny som sommetider forveksles med wintec 500 ny.

Men ihvertfald, så kan jeg kun meget varmt anbefale pro'en. Det er en fantastisk lækker sadel. Jeg har den gamle model som er helt ok, men den nye har nogle ret fede opgrades smiley

jeg har aldrig brudt mig om werthen, synes ikke man sidder godt i den. Jeg føler mig alt for låst og fastklemt i den smiley

Proen jeg tænker på er denne: Wintec Pro Ny

profilbillede
  • #2   20. dec 2012 Jeg har en Isabell Werth og jeg er så glad for det!
    Vil klart anbefale den:-)

• #3   22. dec 2012 Jeg rider selv med en Wintec Pro ny, men ville nok vælge Isabell Werth, da jeg synes den er bedre smiley

• #4   23. dec 2012 okey tak for jeres meninger tror nu osse jeg ender med en isabell werth grundet sædet og støtten smiley

• #5   24. dec 2012 Jeg er rigtig glad for min Wintec new 500, den er meget anderledes end gamle model og jeg ville også beholde den hvis den kunne ligge ordentligt på min hest smiley

Sædet er dybt uden at man bliver låst fast, som jeg syntes at man bliver i Isabell Werth og knæstøtten kan jeg sætte som jeg vil, og så har den et okay bredt kammer smiley

• #6   24. dec 2012 Isabell werth'en er en super lækker sadel! Den er bare lidt lang i det, så det er langt fra alle heste der kan gå med den. Men man sidder rigtig godt i den..

Jeg har ikke selv redet i en Wintec pro, men har en veninde der har en til en af sine ponyer og hun roser den sadel til skyerne (:

• #7   24. dec 2012 okey tak for svar. hesten jeg har er lang så korte sadler går ikke, har prøvet en isabell på hende og den lå rigtig fint i forhold ribben skulder og ryggen..
    smiley og ja som du siger så syntes jeg også man sad rigtig godt i den smiley

• #8   24. dec 2012 christina, dino og tut<3 okey den du skriver om lyder nu ellers også til og være fin, er sædet lige så dybt som werthén??

• #9   25. dec 2012 Det syntes jeg næsten at det er, bare mere "åbent" smiley

• #10   26. dec 2012 det ser ud til min lille hyp har ændret sig igen igen, prøvede lige en isabell werth i går, prøvede en for 1,5mnd siden også. men der røg den godt og grundigt frem.. så tror jeg trækker mig væk fra wintec og bates da det ikke nytter noget når de ryger frem... æv æv. men de skal jo passe hesten som det vigtigste.. så det bliver ikke dem jeg spørger sadelmager om.. smiley Kan i anbefale andet.. jeg lure lidt på kentaur penelope/athen

Kommentér på:
wintec new 500 cair. Vs. Isabell werth..

Annonce