{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Ingen Appetit {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen smiley
Jeg er en pige på 15 år, jeg er 177cm høj og vejer ca. 55 kg.
Problemet er;
Jeg har ingen appetit for tiden! smiley
Til morgen spiser jeg ikke noget, til frokost spiser jeg heller ikke noget og først kl. 20 får jeg aftensmad, og jeg spiser der, men det er meget meget lidt! én meget lille potion...

Er det normalt, eller skal jeg gøre noget ved det? smiley Og hvad skal jeg gøre ved det?

Jeg har ikke anorexi, jeg elsker mad og det vil jeg altid gøre! har bare ingen appetit smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen Appetit
  • #2   21. dec 2012 Får du kvalme når du spiser? Da jeg var 15 år havde jeg det også tit sådan og jeg fik kvalme når jeg spiste mad. Man bliver nød til at vænne sin krop til at spise mad igen. Spis meget små portioner, men mange. Til morgenmad kan du fx spise et æble, så vente en time og så spise et mere osv osv osv. Gør det over en uges tid hvor du øger mængden af kost mere og mere. Man kan godt få lidt kvalme, men så er der ikke andet for end lige at spænde ballerne sammen og få spist det sidste. Held og lykke:-)

• #3   21. dec 2012 Det lyder som et godt forslag "Moe" ! smiley
    - Det kan også ende med at dit stofskifte bliver meget dårligt, og når du så får lidt af din appetit igen, tager du hurtigt på, fordi kroppen er så meget i underskud, og der går lang tid inden ens stofskifte er normalt igen...

• #4   21. dec 2012
    Nogle gange så har jeg periode hvor jeg lever af ingenting :o) Fx. kan jeg nøjes med at spise en pose chips, en toast og drikke lidt cola..Og andre perioder æder jeg i mig, virkelig meget.

Jeg tror det har noget og gøre med at min mave vænner sig til at spise lidt, så derfor har jeg ikke behov for mere mad. Hvor imod når jeg spiser meget, så har den vænnet sig til at få så meget mad.

Morgenmad bliver jeg dog aldrig fan af.

Men det er bare at klemme det ned, spise noget men bare småt hvis det syntes meget med to stykker rugbrød.

• #5   21. dec 2012 Mange tak for jeres svar smiley er glad for at jeg ikke er alene smiley

Så jeg skal bare prøve at øge mit mad indtag i løbet af ca. en uge? Hmm okay det vil jeg prøve smiley

• #6   21. dec 2012 Pose: I know i know smiley Skal nok prøve smiley

Kommentér på:
Ingen Appetit

Annonce