'Badering' {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er
Jeg er en pige på 15 år. Jeg er et sted mellem 1.61 og 1.65 høj, og jeg vejer ca. 54 kg, altså to kg for meget. Jeg ser faktisk meget normalvægtig ud, men, ja, jeg har 'badering'. Jeg ved godt, at nogle piger har brede hofter, og det har jeg også, men det er altså der størstedelen af mine ekstra kg sidder. Jeg hader at have t-shirts og stramme bluser på, selvom min mave er fin og flad, så stikker siderne ud. Jeg vil virkelig gerne have det væk, så jeg ville bare spørge, om i havde råd eller links til hjemmesider/øvelser. Det ville være rigtig dejligt! Jeg har kæmpet meget med overvægt siden min barndom, og jeg er faktisk rigtig tilfreds, men så er der de der hofter *-*
Mange tak!
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 125 Svar: 770
nov 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 12
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 125 Svar: 770
- Ellers er det fordi du spiser for mange hurtige kulhydrater (slik, hvidt brød osv.) - Det sætter sig oftest på siderne
feb 2012
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.447
Er en badering ikke en ring der går hele vejen rundt om maven, og ikke kun sidder i siden?
nov 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 12
Marie Wodstrup: Alle har jo en forskellig bygning, så jeg skal vel være 'undervægtig, for at se slank ud
Lena A: Næsten helt perfekt
Kira J: Jeg tror desværre ikke, at mine kvindelige former bliver større, end dem jeg har nu :s Det skal heller ikke være præcis 2 kg, men det kunne måske godt passe med det, der sidder på hofterne, og det er ikke naturligt, derfor vil jeg gerne taber mig der. Er tilfreds med mig selv på (næsten) alle andre områder
'Badering'