{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Hvor er det ulækkert ! {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen , jeg vil gerne fortælle noget der skete i går aftes da jeg trænger til at komme ud med det !
Det skal dog siges i behøver ikke begynde at svine mig til osv, da jeg har det meget hårdt nok i forvejen
: Her i går aftes sulle mig og veninde over til en ven ( på 15, vi er begge 12 ) Vi ´var meget gode venner alle sammen, men det blev hurtigt ændret . Vi kom over til ham gutten hvor vi sad inde i stuen og så film. Bare lige så stille og roligt. VI sad og så gyser, ham gutten var vidst lidt en kylling, han spurgte om vi ikke skulle stoppe den fordi han skulle sove alene hjemme, det gjorde vi så . Klokken blev 23:00, mig og min veninde skulle hjem . Han turte åbenbart ikke at sove alene hjemme efter vi havde set gyser . Dvs, han spurgte om han måtte komme med os hjem . Fint nok , og vi fik lov a moar osv. Så går vi hjem . ? Da vi kommer hjem ( <b>Nu begynder det at komme det jeg er chokeret over</b> ) min veninde og ham gutten lå i min seng og "hyggede" lidt imens jeg sad på min com, da jeg ikke gad det mer' lagde jeg mig nede på madrassen på gulvet . Ham gutten havde vidst noget kørende med min veninde , men alligevel skulle jeg komme op og ligge sammen med dem s: , han begyndte at kramme mig og nusse om mig ( I starten troede ´jeg han gjorde det fordi vi *var* venner, fandt så ud af at han kun ville i bukserne på mig ) efterhånden begyndte han at tage på mig /: , og han ville snave med mig, det prøvede han på 3 gange )': . Efter noget tid prøvede han også at knappe mine bukser over . Så blev jeg sur stak ham en bette lussing og lade mig nede på gulvet . Bag efter gik han videre med min veninde /: . Han er bare en nar ! Mig og min veninde kan ikke komme over det, men vi har bestemt os for at IKKE at sige det til vores forældre, der skal nok bare gå lidt til også er det væk . Måske synes i ikke det er så slemt , men det gør mig og min veninde . Og vi vil bare gerne ud med det .
Til jer der har læst dette indlæg i bedes la' vær med at sige det til jeres forældre ! På forhånd tak ! .
Men i må MEGET gerne komme med gode råd til at glemme det der er sket ! smiley .

- Iza og en veninde .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er det ulækkert !
Kommentér på:
Hvor er det ulækkert !

Annonce