Det at være forelsket... {{forumTopicSubject}}
Kender i det når man virkelig godt kan lide en dreng, som man har kendt de sidste par år og været en del sammen med(altså nogen familie traditioner), men bare ikke kan få sig selv til at skrive til ham?
Sådan har jeg det lige nu.
Bliver så glad når jeg ser/krammer ham oppe i skolen og har virkelig lyst til at begynde at snakke noget mere med ham, men samtidig så har han allerede en kæreste som går i min klasse, og hun er en rigtig god veninde, og så er jeg bare bange for at jeg måske vil ædelægge det hvis jeg begynder at snakke for meget med ham.
Som sagt så har jeg kendt ham lige siden vi var 8 år, og vi har altid haft et eller andet specielt sammen, men har aldrig rigtig været mere end venner.
Og tænker også lidt om det så samtidig ikke er bedst bare at forblive venner?
Hvad synes i jeg skal gøre og har i selv prøvet det?
jul 2005
Følger: 135 Følgere: 150 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.239
jan 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 202
Hvis jeg var dig, ville jeg spørge ham, om han syntes i havde noget specielt sammen, eller det bare var venskab(Hvis han er en der står dig nær, ville han ikke fortælle det videre til sin kæreste) det kan jo bare blive mellem jer.
Ang. din veninde.
Syntes jeg du skulle fortælle hende, om hvor nært i står hinanden, og at han er en rigtig god ven for dig.
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.935
Så er der folk der siger hvis forholdet kan ødelægges så var det ikke godt nok til at holde alligevel, og ja det r delvist rigtigt, meeeeen man kan altså godt få ødelagt ting hvis man er "rigtig god" til at forsøge.
Jeg har personligt selv været offer for at få stjålet en kæreste jeg holdt rigtig meget af og havde været sammen med i flere år, det er bare ikke rart og man blir meget ulykkelig.
Så hvis du ønsker at være et menneske med respekt for andre, så vær venner men ikke mere. Så kan du rykke ind hvis de en dag går fra hinanden og interessen stadig er der. Så er han "Fair game"
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.935
Lever lidt efter de teori at jow nogen gange sker der desværre osse gode mennesker ondt, men generelt alt hvad man selv gir ud i verden kommer gerne tilbage igen
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 703
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.372
lad det forgå, der vil komme 10 nye fyre i dit liv
Det at være forelsket...