{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Det at være forelsket... {{forumTopicSubject}}

Kender i det når man virkelig godt kan lide en dreng, som man har kendt de sidste par år og været en del sammen med(altså nogen familie traditioner), men bare ikke kan få sig selv til at skrive til ham?

Sådan har jeg det lige nu. smiley
Bliver så glad når jeg ser/krammer ham oppe i skolen og har virkelig lyst til at begynde at snakke noget mere med ham, men samtidig så har han allerede en kæreste som går i min klasse, og hun er en rigtig god veninde, og så er jeg bare bange for at jeg måske vil ædelægge det hvis jeg begynder at snakke for meget med ham. smiley
Som sagt så har jeg kendt ham lige siden vi var 8 år, og vi har altid haft et eller andet specielt sammen, men har aldrig rigtig været mere end venner. smiley
Og tænker også lidt om det så samtidig ikke er bedst bare at forblive venner? smiley

Hvad synes i jeg skal gøre og har i selv prøvet det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det at være forelsket...
  • #1   29. dec 2012 Jeg synes du skal lade det være som det er nu, og lade din forelskelse forsvinde med tiden, pga din veninde er sammen med ham smiley

• #2   29. dec 2012 Har aldrig selv prøvet det..
    Hvis jeg var dig, ville jeg spørge ham, om han syntes i havde noget specielt sammen, eller det bare var venskab(Hvis han er en der står dig nær, ville han ikke fortælle det videre til sin kæreste) det kan jo bare blive mellem jer.

Ang. din veninde.
    Syntes jeg du skulle fortælle hende, om hvor nært i står hinanden, og at han er en rigtig god ven for dig.

• #3   29. dec 2012 Hellere en veninde for altid end en midlertidig kæreste smiley

• #4   29. dec 2012 Sarah T - Tak for det gode råd, det vil jeg klart tænke over. smiley

• #5   29. dec 2012 Se nu er jeg af de overbevisning at man holder fingrene langt fra drenge som har en kæreste. Man kan sagtens være venner og hænge ud og hvad man så ellers laver med sine venner. Men rent forholds/romantisk set, så er det bare en ufattelig tarvelig handling at ødelægge et forhold som allerede er.
    Så er der folk der siger hvis forholdet kan ødelægges så var det ikke godt nok til at holde alligevel, og ja det r delvist rigtigt, meeeeen man kan altså godt få ødelagt ting hvis man er "rigtig god" til at forsøge.
    Jeg har personligt selv været offer for at få stjålet en kæreste jeg holdt rigtig meget af og havde været sammen med i flere år, det er bare ikke rart og man blir meget ulykkelig.
    Så hvis du ønsker at være et menneske med respekt for andre, så vær venner men ikke mere. Så kan du rykke ind hvis de en dag går fra hinanden og interessen stadig er der. Så er han "Fair game" smiley

• #6   29. dec 2012 *Team Miracle* Christel Ø - Tak for det gode råd, det vil jeg bruge i fremtiden. smiley

• #7   29. dec 2012 Det var så lidt...
    Lever lidt efter de teori at jow nogen gange sker der desværre osse gode mennesker ondt, men generelt alt hvad man selv gir ud i verden kommer gerne tilbage igen smiley

• #8   29. dec 2012 Jeg synes personligt slet ikke der er noget at tænke over - du skal bare holde dig fra ham, andet end som ven smiley Men vi har jo forskellig morale og samvittighed. Jeg tror bare på at den slags kommer tilbage og bider en bagi og ville ikke selv kunne have dén på samvittigheden.

• #9   29. dec 2012 man ligger bare ikke an på andres kærester! og dette er din venindes kæreste smiley
    lad det forgå, der vil komme 10 nye fyre i dit liv smiley

Kommentér på:
Det at være forelsket...

Annonce