{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på føl
  • #1   14. nov 2006 20000

• #2   14. nov 2006 hvis den altså ser okay ud

• #3   14. nov 2006 20.000

• #4   14. nov 2006 de sælger jo dv plage efter kårede forældre til 25.000...

Så jeg ville sige en 15.000-20.000

• #5   14. nov 2006 Melanie> enig.
    De snakker kun om "efter don schuffro "...

• #6   14. nov 2006 jeg vil siger 12-15.000 kr.. især nu hvor market er meget "mættet" af varmblodsføl... smiley

Står selv og skal af med en hingsteføl (lancelot) fra i år.. (med papire) er meget spændt på om jeg for ham solgt , nu hvor der er så mange gode føl tilsalg...

Så derfor tror jeg ikke kursen er særlig høj , på papirløseføl.. selvom det kan være nogle gode føller ;D

• #7   14. nov 2006 hmm når i nu siger don shuffro.. så har han altså lavet meget "skrammel" men bestemt også nogle gode afkom, men han er jo også far til tosvis af afkom..
    men Er helt vild med ham, men ville aldrig bruge ham selv, da jeg syntes de fleste af hans afkom jeg har set er grimme, og har ingen udstråling med et hæftigt tamperment...

Men hvis jeg kunne få ham med hjem i min stald, hehe ja så skulle han da ligge på silke ;D

• #8   14. nov 2006 Melanie K... lige mine ord ;D

tror desværre også der er mange der bruger ham, fordi han er så populær.. og nok også måske derfor der er så mange knap så heldige afkom efter ham..

så kunne ikke sige det bedre selv...

• #9   14. nov 2006 hehe nu har jeg et BH Leredo hingsteføl... smiley men jeg ved godt hvad mener.. ja det handler desværre også en del om mode i DV avlen.. og ærgeligt for de avlere der ikke har pengene og kapiliteten til at føre deres hingste frem som BH, kahrinelund mm.. som du skriver..
    Jeg var til et avlerkursus her i sommers, og der sad et par som lige var startet op på at avle, man kunne se det ikke var penge de manglede (både opførsel og udseene) og ingen kritik af det smiley men det havde lige købt en rigtig fin Bronce medalje hoppe, og det skulle jo selvfølgelig bedækkes med selve hr Don Shruffro.. og da de så blev spurgt om hvorfor de havde valgt denne hingst til deres hoppe.. ja der kom kun det svar... det er jo det der sælger??? ja men de bliver nu nok klogere ( må man da håbe )

Selv gør jeg alt som avler at glemme det der mode ræs halløj , og kikker mere på mine egne hopper om deres kvaliteter og mangler.. og vælger hingst derfra...

Og så håber jeg avle stjerne føllet til flere millioner hehe smiley

• #10   14. nov 2006 Line det er bestemt heller ingen kritik, der avbles bare en del mindre heldige afkom efter ham...

og nu hvor du siger den bliver aflivet (ærgeligt) men har hørt adskille afkom efter ham der er blevet aflivet pga misdannelser mm.

Tror ikke jeg har set et sort afkom efter ham endnu.. smiley kunne godt forstille mig han var flot....

• #11   14. nov 2006 hov hov der skulle avles istedet for avbles hehe

Kommentér på:
pris på føl

Annonce