{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Windows 8 - vil ikke ligge billeder ind? {{forumTopicSubject}}

Hey hg.
Har fået en bærbar med Windows 8 i julegave, nu er problemet så, den ikke vil ligge mine billeder fra mit kamera ind. smiley
Når jeg så har markeret de billeder jeg vil overføre, laver et mappensvn og trykker på Impoter, siger den "noget gik galt, og mappen kunne ikke blive oprettet. Prøv igen"
Har prøvet 100 gange, har også prøvet at genstarte min computer og alt muligt. Intet virker!
Har i nogle råd, til hvordan jeg kan ligge billeder ind? - på forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Windows 8 - vil ikke ligge billeder ind?
  • #1   7. jan 2013 Har kun et råd - Installer windows 7 din computer smiley

Har selv windows 8 på den ene af mine computere og det er virkelig ikke noget at råbe hurra for og nej det bliver ikke bedre med tiden...

• #2   7. jan 2013 Windows 8 er simpelthen så gooooodt! Det bliver jo bedre med tiden som det opdateret:) Man skal bare lære det og kende så er det simpelthen så godt! smiley Kan desværre ikke hjælpe dig med billeder men vil tro du skal gå ind på startsiden og så sætte dit kamera til og vente på der popper et vindue op med overførsel smiley

Kommentér på:
Windows 8 - vil ikke ligge billeder ind?

Annonce