{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini SRP - Kemi som A
  • #1   7. jan 2013 Jeg ville vælge biologi som andet fag også finde et eller ander biokemisk som er vildt spænende smiley

• #2   7. jan 2013 Skal man ikke kun have et fag i mini SRP?? Det skulle vi - jeg har lige lavet rigtig SRP, hvor jeg havde matematik A og Biologi B, og der skrev jeg om epidemier og epidemimodeller.. smiley

• #3   7. jan 2013 Skal have to fag - præcist som i den rigtige smiley

• #4   7. jan 2013 Har overvejet lidt..
    Kemi og Samfundsfag
    Vaccination og malaria
    Skønhedsoperationer og skønhedsidealer

Kemi og Biologi
    Abort

• #6   7. jan 2013 Jeg mener jeg skrev om alkohol i Kemi/Biologi
    Jeg ville nok vælge kemi/samfundsfag hvis jeg var dig - der er rigtigt mange diskussionsemner smiley Altså med etik og lignende. Eller noget så simpelt som, er det i orden at Strepsils starter deres tv-reklame med "Strepsils er et lægemiddel der lindrer...." Når netop Strepsils faktisk ingen dokumenteret virkning har (hjælper lige så meget som en kop te!)
    Skal sundhedsstyrelsen ikke gøre noget? (De siger at det kom på markedet før der skulle laves de kliniske tests som de nu ikke "består" og derfor vil man ikke tage dem af - end ikke markere dem med "Ingen dokumenteret effekt" som man ellers gør med forskellig alternativ medicin (som i øvrigt har umådeligt svært ved at komme ind på apotekerne)
    ^et lille et eksempel der blev laaangt xD

• #7   7. jan 2013 Eller dyreforsøg smiley

• #9   7. jan 2013 Går også på htx smiley

Hvad kunne jeg med dyreforsøg?

• #10   9. jan 2013 Jeg gik godt nok på STX
    Men med hensyn til dyreforsøg er der en del af partierne der er meget svævende omkring dyreforsøg og nogle der har meget klare linjer. Mens der er en masse meningsmålinger om hvornår det er ok - f.eks. i kræftforskning kontra kosmetik-industrien. Og med hensyn til kemi, kan du - når du har "klarlagt" hvornår dyreforsøg er ok med den brede befolknings øjne - se på selve medicinalkemien (jeg studerer selv medicinalkemi på uni ;D).

• #11   9. jan 2013 går også på HTX, og skal også snart skrive mini SRP.
    Hvis jeg var dig havde jeg tage Kemi og samfundsfag, da det ligger op til rigtigt meget diskussion og som nævnt etik, hvad er rigtigt etisk?
    Har i Idehistorie, og kan du vælger det? Hvis ja, så syntes jeg det skal tage idehistorie, da du så netop kan snakke om filosofien og ideen bag f.eks. vaccinationer som du nævner! smiley

• #12   9. jan 2013 Har ikke idehistorie, men jeg tror jeg vil skrive om dyreforsøg - og etikken bag det. Mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Mini SRP - Kemi som A

Annonce