506 visninger
|
Oprettet:
Er det et ret færdigt bytte {{forumTopicSubject}}
Jeg har tænkt på at bytte min hest Fadugo for en fjordheste blanding der hedder frue i kan se dem ved at søge dem oppe i galleri. Den ene hedder Fadugo og han er den eneste hest der hedder Fadugo her på og så er der frue han er den første hest der kommer når i skriver frue. Det i skal svare på er om i syntes det er fair at bytte så jeg får frue og ejeren af frue får Fadugo
jul 2007
Følger: 160 Følgere: 181 Heste: 7 Emner: 168 Svar: 1.396
Det er vel i sidste ende lige gyldig hvor "fair" det er. Bare alle parter bliver glade, og hestene får det godt!
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 46
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
i princippet er det vel lige gyldigt om man sælger en hest og for pengene køber en ny eller man bytter den med en anden
syntes jeg i hvertfald
jan 2013
jul 2006
Følger: 60 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 108
ville ikke sige det er et fair byt da du selv skriver din har sommer eksem ..
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 514
Jeg kunne heller ikke bytte Bønne væk, men jeg synes da det er bedre at bytte, hvis det passer alle parter bedst - også hestene.
Lad os sige at jeg hadede at ride udendørs og syntes springning var uhyggeligt, men at jeg derimod elskede sandkasse-ridning og høj dressur, så ville Bønne og jeg aldrig blive helt glade sammen begge to og så var det da bedre at bytte ham med en person, som passede bedre sammen med Bønne.
Med det i tankerne, så er det også underordnet om byttet er "fair" - bare I og jeres heste er glade
jan 2013
Er det et ret færdigt bytte