{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

iPhone problemer - strøm? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den her iPhone 4, som ikke rigtig vil lade op.. Eller jo - men jeg skal sidde og proppe stikket ind og ud 10000000000 gange før den vibrerer og lader op som normalt (og ikke stopper med at lade op, selvom at man rykker rundt på den osv, den stopper først når man piller stikket ud igen)

MEN. Når jeg så har den i laderen, hvor den ikke siger den lader op, så lader den alligevel op - 1% pr. halve time, så det går jo ikke, vel?

Men hvad kan der være galt? det er ikke den der dåse, for den har jeg prøvet at skifte ud, men selve ledningen har jeg ikke prøvet med endnu .. Den vil heller ikke hvis jeg sætter den til computeren..

Det er et HAMA stik jeg har, men det har virket helt fint indtil nu? Der er ingen knæk eller fejl på ledningen, sååååå.. Og den vil jo gerne lade op, når man har propppet den i utallige gange (hvilket rækker til langt over hvad jeg har tålmodighed til............)

nogle der ved hvad jeg kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone problemer - strøm?
  • #1   16. jan 2013 Enten er det en løs forbindelse i telefonen, ellers skal du have købt en ny lader. smiley

  • #2   16. jan 2013 har bare allerede købt en ny lader, da original laderen knækkede inden i - har dog fundet ud af at det er den nye lader der er stået af nu, for fik fikset den gamle lader med nogle hårnåle osv, og nu virker den sgu igen smiley

    Må dog indrømme at jeg også nåede at få et hystade flip på den lorte telefon.. Nøøøj hvor jeg hader når lortet ikke virker!


Kommentér på:
iPhone problemer - strøm?

Annonce