{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Sponser eller fond? hjælp? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive som overskrift...

Jeg sidder her og kæmper for at finde ud af hvordan jeg kan få det hele til at gå op. Jeg vil meget gerne starte stævner men da mine forældre ikke har hverken bilen eller traileren til det er jeg lidt på **** Og jeg kan ikke finde nogle der kan køre billigt som jeg ved ALTID kan køre...
Ved i om der er nogle fonder eller noget lign. der kan hjælpe mht. tilskud til evt. lille hestetransporter??

PS: Det skal lige siges at min hest går LB i dressur med potentiale til mere. Og spring skal jeg ikke gøre mig så klog på men han har sprunget baner på 100-110 cm flere gange.

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sponser eller fond? hjælp?
  • #1   19. jan 2013 Det tror jeg du får meget svært med at finde. For der er mange andre hestepiger som rider det samme, eller højere som ikke har råd til at tage til stævner. Det var noget andet hvis du havde redet lands, og andre høje klasser før du havde søgt sponsorat.

    Er ked af at skuffe dig.


  • #2   19. jan 2013 Det er super svært at finde sponser - specielt når hvis man søger noget specielt eller penge.

    Jeg kører ponytrav på landsplan og deltager i DM, NM og alle andre store løb i Danmark og kører også i Sverige. Men det er ikke rigtig til at finde sponsor. Men lad være med at give op, søg hos diverse du lige kan komme i tanke om. Måske du skriver DET HELT RIGTIGE og de netop vil støtte dig. Jeg har fundet mig en lille sponser nu så det kan lade sig gøre smiley Men direkte at få sponsoreret hestetransporter eller bil og trailer den drøm tror jeg ikke lykkedes smiley


  • #3   19. jan 2013 Det er nok umuligt at finde, man som oftest ride landsplan før man kan finde sponsorater.

Kommentér på:
Sponser eller fond? hjælp?

Annonce