Træt af jobbet {{forumTopicSubject}}
Er virkelig træt af mit job. (igen igen)
Jeg er blevet fyret en gang, fordi chefen ikke mente jeg egnede mig til at være i en kiosk, men fortrød 14 dage før jeg skulle holde.
Derefter er det gået virkelig godt og jeg var faktisk blevet glad for at være der. Men idag på et øjeblik vendte det hele. Men jeg finder ud af at, chefen har lavet en liste, over ting som jeg skulle have lavet i weekenden og hvad hun er skuffet over(har fri dag idag og i morgen). Men i stedet for at snakke med mig om det, siger hun det til en anden medarbejder og hænger sedlen op så alle kan se den.
Ikke at de andre medarbejdere ikke må se sedlen, men er lidt træt og irriteret over, at hun ikke er kommet til mig først.
Så nu er der skrevet en del uopfordret ansøgninger, og sendt en masse opfordret afsted. Håber virkelig det gider pote.
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.323
jun 2010
Følger: 54 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 765
jeg sidder som teknisk supporter hos 3. men ikke nok med det er teknisk support, så hjælper vi alm. kundeservice, + vi har mål på div. ting som SKAL holdes. der er pres fra alle sider, og hvis man ikke spørg ind på salg, så får man "høvl" mildest talt.
der er mega meget kø på linjerne, fordi der er mange syge, + en del til træning i div. ting. så man kan ikke tage næste kald hurtigt nok.
åhh jah jeg er bare SÅ træt af det altså.
men nu er det forhåbentlig også snart slut! jeg har efterhånden fundet en elevplads, så jeg kan færdiggøre min uddannelse, som dyrepasser med heste som speciale.
og OMG jeg glæder mig til at komme ud og faktisk lave noget.
man blir sQ så deprimeret af at sidde inde på sin flade hele dagen. -.- og tale med den ene kunde efter den anden.
nåh jah det vist nok med mig nu... hehe
og jah btw, så tal med din chef... det er PISSE svært, men når man har fået talt om det, så er det skønt bag efter. =) Good luck
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 89
jun 2010
Følger: 54 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 765
jul 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 321
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
jul 2004
Chefen er også ejer.
jul 2004
Sidst hun fyrede mig, ville hk gerne køre sag mod hende for usaglig opsigelse.
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
jul 2004
jul 2009
jul 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 872
Rejste til England for at arbejde med dressurheste, er endt med en arrig chef (lige som sine terrier) som ikke vil lade mig ride bare fordi jeg spurgte hvad et todelt bid hed på engelsk? Altså hvordan kan man være sur over det?
Desuden tvinger hun mig til at spise mad jeg ikke kan lide, jeg giver alt mad en chance, men hvis jeg ikke kan lide det, så spiser jeg det ikke.
Jeg skal desuden være i den kolde stald lige efter morgenmad, ordner hestene før morgenmaden også. Jeg går ned i staldene, muger ud igen (hestene kommer aldrig ud her, for fine til det naturligvis..), fejer gulve, vander hø, giver hø, giver dem deres legetøj, strigler, fodre, skifter dækner, vender bunden i boksen, går 10 min med dem ude i gården i den lille ring som hun har bedt mig lave til dem = lufte "fold", rense det udstyr jeg rensede i går, gør alt klart til at hun kan lave foder (må jeg ikke gøre). Jeg sidder i stalden indtil hun skriver at frokost er klar, hun har fortalt mig at jeg er ansat til at underholde hestene, ikke det min kontrakt siger.
Jeg får slag over hånden, hvis jeg puster på min varme mad, det er nemlig uhøfligt i England + jeg burde være bedre dannet/ opdraget mener hun.
Desuden skal jeg gå 1km op ad bakke i koldt vejr for at se til en pony, som hun faktisk selv tager sig tid til at køre op og fodre, kæle om og muge ud hver dag!
Velkommen til helvede burde der have stået på døren inden jeg trådte ind i dette hus
Heldigvis har jeg gået på sprogskole i Brighton, hvor jeg har boet hos en god familie. Jeg flytter over til dem på torsdag!
jul 2009
Hun (din chef) burde være kommet til dig med det samme
Held og lykke - fortæl gerne hvordan det gået senere
jul 2004
Chefen var meget ked af at jeg havde forstået det sådan, og det var slet ikke meningen det skulle tages på den måde. Sedlen var også taget ned da jeg kom. Og hun undskyldte og kunne godt se at hun skulle have kommet til mig først.
Hk var ret lige glade. De sagde bare at det var der ikke noget at gøre ved og at jeg bare skulle være glad for at have et job.
jul 2009
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.323
Godt at du fik en undskyldning.
Nicoline:
Puha, det lyder godt nok rigtig, rigtig frygteligt. jeg har selv været ansat på et stutteri, hvor det virkelig var et helvede. Jobbet var i sig selv super godt - men folkene der havde det var fuldstændig forskruede. Jeg sagde op efter en uge og det var heldigvis her i DK, så jeg kunne ret nemt og hurtigt komme derfra. Hvor er det godt, at du har fundet en løsning og snart skal væk derfra.
For mig var det en uge i helvede - men da jeg var kommet mig over det, så har det godt nok gjort mig væsentligt stærkere og gjort mig bedre til at sige fra overfor "autoritetspersoner" så som arbejdsgivere.
jul 2009
Det lyder godt at du blev stærkere på trods af den grimme oplevelse. Je ghar snart været her i 2 uger og har fået nok. Jeg glæder mig bare til at min engelske mor henter mig torsdag, de vil så gerne have mig tilbage at man kan ikke andet end græde af lykke fordi der findes nogle så gode personer!
Jeg har fundet et par gårde ikke langt fra Brighton, der hvor min tidligere værtsfamilie bor og har tænkt mig at opsøge dem og se om de kan bruge mig.
Har fået job tilbud fra Tyskland og Irland i dag, men har skrevet til dem begge at jeg lige så falde på plads igen. Desuden kaster jeg mig ikke naivt ud i noget igen, så lærte jeg da den lektie.
Men håber virkelig at dem fra Australien vil have mig, for de lød som en sød familie, godt job og godt personale.
Helle: Er glad for at høre at din chef gav dig en undskyldning, men øv at HK skulle være så uinteresseret i dit problem.
Jeg håber at du på et tidspunkt finder det perfekte job!
Træt af jobbet