{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Konstruktiv kritik, følg med ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg håber i har lyst til at følge mig og abdallah smiley Disse sider er ikke ret gammel, derfor må i meget gerne kommentere og give gode råd, både som blog og som side... Gerne give mig idéer til ting jeg blogge om og skrive på hjemmesiden. Jeg håber i vil hjælpe mig smiley

Blog: www.josefinegade.bloggersdelight.dk
Hjemmeside: www.abdallahj.webs.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konstruktiv kritik, følg med ;)
  • #1   29. jan 2013 Et emne om det må vidst være nok. At oprette flere emner med samme indhold anses for værende spam og er ikke tilladt.

  • #2   29. jan 2013 Det forstod jeg ikke???

  • #3   29. jan 2013
    Konstruktiv kritik; din hjemmeside er uintressant for de fleste da hvis man ikke kender jer, har man ikke rigtigt nogen interesse i at følge med i hvad i laver. Dette har man ikke da i ikke vinder store stævner, du har ikke en speciel hest eller andet.

    Bloggen er ikke lige mig, jeg syntes ikke sådan en er spændende at følge men en ting jeg ligger mærke til er kæmpe billeder; de tager en del tid og loade, man kan ikke scrolle glidende ned over dem, det hakker også kan man sjældent se hele billedet hvis det fx. er lodret - ikke så super.
    Kunne for mig også se kønnere ud hvis billederne var taget på samme måde ( samme kamera ), var lidt mere samme størrelse.
    Det genere også mit øje at noget tekst er centeret, noget er ikke.
    Ligesom det irritere mig at teksten er så lille, når billederne er så store. Den bliver nærmest væk.


Kommentér på:
Konstruktiv kritik, følg med ;)

Annonce