{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

heste svømmebassin + rettelse = flueknepperi -.- {{forumTopicSubject}}

hej HG
sidder og er i lidt dårligt humør lige nu
vi har haft værkstedslære og har lige fremlangt opgaver om hvordan vi ville indrette et værksted og hvilket værktøj vi ville have til forskellige typer gårde.
Der var så en gruppe på 2 personer som har valgt at inddette et værksted til et stutteri, fair nok, men det er altså et værksted de skal tegne.
de havde lavet en tegning af en stor stald med en del bokse og et stort foder-rum, de har så valg at lave 5 solarier, 5 løbe-bånd (som i daglig tale vist kaldes skridt-bånd) og 2 svømmebassinner,
i tegningen over værkstedet er der de mest almindelige ting og sådan ikke noget vildt, men det er altså stalden der er gjordt mest ud af.
Jeg påpeger så at det ikke hedder et svømmebassin, men en waterwalker,
hvilket resulterer i at den ene bliver meget sur og siger at det ikke er relevant når det handler om et værksted,
ham den anden bliver og sur og siger at det er flueknepperi af værste skuffe.

det gjorde mig faktisk rigtig sur, og hvis det handler om et værksted kan de da lave være med at tegne en stald og sådan, det var der heller ikke andre der gjorde.
Og der sad faktisk en del i klassen som ikke ved noget som helst om heste, få det var faktisk relevant at heste ikke bruger svømmebassinner.

ja sorry HG, måtte lige ud med det smiley
det kan godt være at det ikke er noget jeg skal hænge mig i, men blev altså sur alligevel, det er i forvejen nogle jeg ikke har det så godt med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heste svømmebassin + rettelse = flueknepperi -.-
Kommentér på:
heste svømmebassin + rettelse = flueknepperi -.-

Annonce