Alt om hår :-D {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg har haft en masse bøvl med mit hår. mislykkede hårfarvninger, knækket og ødelagt hår, dårlige extensions osv. så jeg ville lige dele mine erfaringer med jer andre, måske er der noget i kan bruge
Hvis du farver dit hår, så brug en hårfarve uden ammoniak - det er sundere for dit hår. Jeg bruger fx aldrig schwarzkopf mere, da jeg tabte en del af mit hår, efter at have farvet det. Det er ikke alle der reagerer sådan, men bare et godt råd.
Jeg bruger altid Garnier, og altid den der hedder Garnier olia. Mit hår er super lækkert selv efter flere farvninger, da det ikke er med ammoniak, og der er rigtig gode olier i.
hvis du har slidt og ødelagt hår, så er det en rigtig god ide at få klippet så meget af det ødelagte hår af, eller i hvertfald bare spidserne.
Du kan putte madolie i håret, og gerne sove med det i. Bare husk at hvis du putter olie i håret, så skal du putte sæbe i før du gør håret vådt. ellers kommer det ikke ordentligt ud.
Sørg for at du får godt med vitaminer. Ølgær, Silica, B-complex. og Priorin har jeg brugt. Tag de piller der står i vejledningen du skal tage, og så en helt almindelig vitaminpille til. Det virker, og mit hår vokser hurtigere, bliver tykkede og meget mere glansfuldt.
Extensions?? Det bruger jeg også selv, men KUN clip in, da jeg fik lavet hot fusion, og det smadrede mit hår fuldstændigt. Jeg har super gode erfaringer med Maikan, deres hår er rigtig lækkert. Jeg bruger altid 2 pakker, for at det skal se naturligt ud. Jeg har også lige bestilt fra Foxylocks extensions, hvilket er det BEDSTE extensions jeg nogensinde har haft (har haft rigtig mange).
Håber det kan bruges!
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 171 Svar: 1.335
maj 2009
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 28
jun 2008
nov 2011
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 10 Svar: 157
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
maj 2009
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 28
B-vitaminer er rigtig rigtig gode. De har hjulpet mig meget!
jun 2008
Jeg bruger Garnier for det meste
Alt om hår :-D