4. nov 2007 Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
Dronningen i klassen -.-! {{forumTopicSubject}}
Ja, i kender nok alle sammen at nogle personer i ens klasse får nogle "roller"
- Vi har en i klassen, som jeg er ved at være godt træt af, da vi startede i 1.g, var vi rigtig gode venner og snakkede rigtig godt sammen, men nu er det bare vent på et tallerken...
- Det starter med at i 2.g skulle vi have studietrøjer, og det var endelig hende, der stod for at få det bestilt, det gjorde hun ikke.. Så jeg overtog det hele, fik tegnede et logo osv. Nu skulle vi så have studenterhuer ved samme firma, og jeg følte mig ansvarligt for det da hun ikke rigtig viste ansvar ved studietrøjerne, og hun deltog heller ikke, lige indtil hun fik af vide at hun fik en gratis hue. Nå men det endte så med, at det var hende der skulle kontaktes, når vi skulle holde møde, og som hun nu var, fortalte hun ikke mig at der var møde, så jeg kom ikke da jeg ikke vidste det - Det endte så med at jeg spurgte hvornår der var møde og hun "fortæller" mig at man kun måtte være en fra hver klasse der var med og fik gratis hue, og jeg blev lidt sur da jeg stod for trøjerne, så jeg ringer ind til dem og får af vide at det var "dronning" der sagde at jeg ikke længere ville være med - ja det flot, din løgner!!!
Nu har vi så en kageordning i klassen (3.g) og jeg skulle have kage med d. 10/1, men der lagde jeg mig syg, selvom kagen var blevet bagt, pga forkølelse og feber - så jeg lå syg i næsten 14 dage, og så er vores dansktime blevet aflyst et par gange, og jeg kan ikke nå at bage kage til i dag(torsdag), fordi jeg er sent hjemme onsdag og jeg skal nå ud og passe hesten, ride og lave lektier, hvilket er vigtigere end kage (ja, i ved hvad jeg mener, kage er det VIGTIGSTE i verden ;p)
- Så jeg havde planlagt at tage med på tirsdag efter ferien, og det havde jeg snakket med de andre om, men så skulle jeg lige svines til af hende og alle hendes (undskyld) røvslikkende venner, og jeg skulle ikke have noget af hendes kage, og jeg fandt bare på undskyldninger osv. og det blev jeg godt nok sur over, og forklarede hende at jeg tog den med næste gang, og hun skulle tage en slapper. Jeg får så af vide til sidst at det var mig der begyndte med at diskutere og jeg skulle slappe af, og det var barnligt, men hvem er det lige der bagefter skulle fortælle alle andre om historien, og svine mig til - ja det var "dronningen" , og stille mig i dårlig lys.
Hmmmm, hun kan bare sætte mit pis i kog, også fordi, at når hun siger noget tager hun ALDRIG fejl, og alle andre skal holde med hende fordi de ikke tør andet... Så os der ikke er som dem, skal altid lige nedgøres, og det finder jeg mig bare ikke i!!!
- Skulle lige ud med min vrede!!! Men der er nok mange der kender til lidt af det samme...
okt 2008
Følger: 49 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 550
jan 2011
Følger: 152 Følgere: 147 Heste: 2 Emner: 244 Svar: 7.272
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.293
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 1.272
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 271
aug 2005
Følger: 88 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 154 Svar: 1.300
Men forstår dig godt HADER tøser det ikk kan ha andres mening og vil være i centrum..
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.154
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 290
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 271
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
Og vi er 5 piger i klassen ud af 24, så det ikke en hønsegård, men hun har det lidt med at skal bestemme over alle, og jeg holder mig sku mest til dem der er nede på jorden og til at snakke med, uden at få en sviner fordi man ikke er som dem....
- Men jeg overlever, havde lige brug for at komme ud med min historie
Dronningen i klassen -.-!