Tror i på ånder? {{forumTopicSubject}}
Jeg har her de sidste par uger følt at der hele tiden går en person bag mig, selvom der ikke er nogen..
Det er mest når jeg er derhjemme, hvor jeg så vender mig om og ser at der ikke er nogen..
Kan det være en ånd?
Jeg var også sammen med en veninde her for et par uger siden og vi var ude og gå en tur i mørke.
Hun tager så sit kamera med og pludselig stopper jeg prat op, fordi jeg ser en skikkelse på den anden side af hovedvejen.
Hun skynder sig så at tage et billed og vi løber så hjem.
Da vi kom hjem, kiggede vi på billed og der var der intet.
Og nu kan det godt være at mange mener at jeg bare så syner, men jeg er helt 100% sikker på at der var noget!
Tænker meget på om det kan være min afdøde moster?
Hun døde da jeg var 3 år og hun blev selv kun 29 år.
Hun og jeg var som en person.
Vi havde præcis samme personlighed og det har jeg stadig.
Selvom man jo ikke husker særlig meget fra sin barndom, kan jeg fortælle helt ned til sidste detalje om den gang hun levede.
Jeg har det stadig som om hun er en del af mig, og hun aldrig rigtig har forladt mig..
Men tror i det kan være en ånd?
Og måske min afdøde moster?
OBS: Useriøse kommentar skal i holde for jer selv, da jeg er dybt seriøs om dette!
jul 2005
Følger: 207 Følgere: 263 Heste: 4 Emner: 102 Svar: 764
Vil tro at du fremkalder det selv. Sådan er den menneskelige hjerne bygget, hvis vi tænker meget på noget bliver det ofte forstærket. Det lyder som om du tænker meget på det og derfor er det helt naturligt at det kommer frem i din bevisthed.
Personligt tror jeg ikke det er din moster men man kan jo hverken be- eller afkræfte det
nov 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 9 Emner: 76 Svar: 265
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
nov 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 98
Tror i har været uheldig med ikke at nå at få billedet for de kan være væk på et split sekund...
jul 2009
Følger: 34 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 30 Svar: 53
mar 2011
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 9 Emner: 26 Svar: 141
aug 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 24
Nogle gange har jeg nemlig den sammen føelse som dig.
Hvor jeg nærmest kan stå at snakke med en jeg tror er der, men når jeg kigger er der ingen. Følser også tit jeg blive udspironeret. Det er en meget skræmmende og ubehaglig føelse. Jeg tror godt det kunne være den moster!!
okt 2012
Følger: 43 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 1.411
jul 2010
Følger: 75 Følgere: 213 Heste: 6 Emner: 3 Svar: 159
Tror i på ånder?