{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Tror i på ånder? {{forumTopicSubject}}

Jeg har her de sidste par uger følt at der hele tiden går en person bag mig, selvom der ikke er nogen..
Det er mest når jeg er derhjemme, hvor jeg så vender mig om og ser at der ikke er nogen..
Kan det være en ånd?
Jeg var også sammen med en veninde her for et par uger siden og vi var ude og gå en tur i mørke.
Hun tager så sit kamera med og pludselig stopper jeg prat op, fordi jeg ser en skikkelse på den anden side af hovedvejen.
Hun skynder sig så at tage et billed og vi løber så hjem.
Da vi kom hjem, kiggede vi på billed og der var der intet.
Og nu kan det godt være at mange mener at jeg bare så syner, men jeg er helt 100% sikker på at der var noget!

Tænker meget på om det kan være min afdøde moster?
Hun døde da jeg var 3 år og hun blev selv kun 29 år.
Hun og jeg var som en person.
Vi havde præcis samme personlighed og det har jeg stadig.
Selvom man jo ikke husker særlig meget fra sin barndom, kan jeg fortælle helt ned til sidste detalje om den gang hun levede.
Jeg har det stadig som om hun er en del af mig, og hun aldrig rigtig har forladt mig..

Men tror i det kan være en ånd?
Og måske min afdøde moster?

OBS: Useriøse kommentar skal i holde for jer selv, da jeg er dybt seriøs om dette!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tror i på ånder?
  • #1   8. feb 2013 Tror på det overnaturlige ja, men ikke i en dybere forstand end at jeg tror der er mere mellem himmel og jord smiley
    Vil tro at du fremkalder det selv. Sådan er den menneskelige hjerne bygget, hvis vi tænker meget på noget bliver det ofte forstærket. Det lyder som om du tænker meget på det og derfor er det helt naturligt at det kommer frem i din bevisthed.
    Personligt tror jeg ikke det er din moster men man kan jo hverken be- eller afkræfte det smiley

• #2   8. feb 2013 jeg tror på ånder har selv oplevet nogle ret spokie ting smiley tænker nok det kan være hende smiley

• #3   8. feb 2013 Alle disse ting oplever jeg også. Jeg får bare medicin for det.

• #4   9. feb 2013 Ja slf!:) man kan også tage billeder af dem og se dem i spejle og vinduer.
    Tror i har været uheldig med ikke at nå at få billedet for de kan være væk på et split sekund...

• #5   9. feb 2013 Altså ja tror på det. Jeg sad engang ved min pc, jeg vendte mig lidt for tage mit glas vand jeg kigger op og ser, at i min dør kam står der en ældre dame med briller og krøller hår. Det var en gennemsigtig ånd men jeg kunne sagtens se hende.

• #6   9. feb 2013 Ja, det gør jeg også. Ude ved en venindes gaard er alle der har været der sikker på at der er ånder, og hjemme hos mig. Så hver gang,man går ned af trappen føler man at,der er nogen der løber,efter en.inden jeg fik lavet mit værelse om, kunne jeg ikke PGA. Jeg troede der stod en mand og kiggede ned på mig ved siden af min seng.jeg har også prøvet at min hund lo oppe i min seng. Men jeg kunne høre en hund gå nede igangen. Men tror det var en af mine afdøde hunde:-S

• Signe K
    Signe K Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 24
    #7   9. feb 2013 jeg har altid troet på ånder.
    Nogle gange har jeg nemlig den sammen føelse som dig.
    Hvor jeg nærmest kan stå at snakke med en jeg tror er der, men når jeg kigger er der ingen. Følser også tit jeg blive udspironeret. Det er en meget skræmmende og ubehaglig føelse. Jeg tror godt det kunne være den moster!!

• #8   9. feb 2013 Ja- jeg tror på ånder!

• #9   15. feb 2013 Ja jeg har flere gange oplevet noget uforklarligt senest her sidste onsdag da jeg står og fylder vand op i en spand og lyset ind til sadel rummet tænder og der ikke er nogen da jeg kigger og da jeg så kigger væk igen ser jeg at der kommer en skygge ud der inde fra :0

Kommentér på:
Tror i på ånder?

Annonce