{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

bedste veninde ;-( {{forumTopicSubject}}

Heii, er virkelig trist ligenu smiley
Min bedste veninde (har kun 4 veninder, og hende her er sen eneste i min klasse som jeg er venner med så hun betyder meget for mig) og jeg aftalte igår at vi skulle være sammen idag (vi er ikke så tit sammen) men jeg skriver og skriver i flere timer til hende uden svar, jeg går så ned til hende og får at vide at hun skal til Esbjerg igen (skulle hun også i søndags da vi skulle have været sammen) og jeg siger så " igen? Helt ærligt, hvad skal i overhovedet der inde??" der gik lang tid hvor jeg spurgte hvad de skulle der inde og hun ville bare ikke fortælle det, og det syntes jeg er pænt irreternende når vi er BV, men hun siger så endelig at det et fordi at hendes storebror skal kigge på en bil (han er i 30,erne men bor hjemme) og vil have hele familien med, og jeg sagde, hvorfor skal DU med?? Du kan jo ikke lide biler..... Og gun vidste ikke hvorfor smiley
Men hun gør tit det med at hun skal noget smiley
Da vi var mindre var vi sammen 24/7, og nu er vi ikke en gang sammen mere smiley
hun betyder virkelig virkelig meget for mig, da hun er min eneste veninde der bor her i byen, og vi har leget sammen siden vi var 6 år ca smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste veninde ;-(
  • #1   12. feb 2013 ps : havde bare brug for at komme ud med det

  • #2   12. feb 2013 Fordi at jeg er mega upopulær samt bliver mobbet smiley

    Hvis jeg snakker med hende om det så siger hun bare at det kan vi da også osv, men når det så kommer til stykket så er hun for doven til at være sammen, hun orker ikke en gang at svare sms, så man kan kun skrive vigtige ting i sms ellers svare hun ikke smiley


  • #3   12. feb 2013 Åh, jeg kan bare ikke klare sådan noget her, det er bare så latterligt at mobbe andre.. Min tanke er at hvis du bliver mobbet, føler hun måske at det også kommer til at gå ud over hende og at hun vil blive upopulær? Men jeg hader bare at høre om sådan noget her! Jeg er selv blevet udsat for det samme, så jeg ved hvad du går rundt med..

  • #4   12. feb 2013 Åhh nej, hvad hvis hun føler det??:O
    Hvad skal jeg så gøre? Stoppe med at være venner med hende??


  • #5   12. feb 2013 Årh det lyder rigtig træls smiley
    Jeg har været gennem det samme og nu snakke vi ikke en gang sammen mere, jeg søgte altid trøst hos min hest og de sidste 3 år i folkeskolen var min eneste ven min hest og min familie og nogle ride veninder der gik på en anden skole.
    Jeg har stadig problemer med mobning fra den gang, jeg tænker alt alt for meget på hvad folk tænker om mig, og bliver hurtigt ked af det hvis folk svigter mig.
    Jeg synes du skal snakke med dine forældre om det, og måske flytte skole. Jeg ville ønske jeg havde flyttet skole, så jeg ikke havde problemer med det i dag.
    Jeg snakkede med mine forældre og det, og med læreren, men pointen er "der sker jo ikke en skid". Skolen gør ikke noget ved det.
    Det ville være bedst for dig at snakke med nogen om det, for det er hårdt, RIGTIG HÅRDT!
    .. og det tager tid at blive sig selv igen.

    Efterskole hjalp mig rigtig meget, jeg var inde og snakke med forstanderen en dag, fordi at dem på mit værelse kunne mærke jeg var meget "skræmt". Og han tog en grundig snak med mig om, at jeg skal huske at være mig selv og ikke tænke på hvad andre tænker om mig. Det har hjulpet mig nogle skidt videre, smat min kæreste gennem 2 år +, har snakket med mig om det, selvom han ikke kender til hvordan det. Det hjælper bare at snakke om hvor jeg ikke altid er lige nem at arbejde sammen med smiley

    Få nu hjælp inden skaden bliver for stor!


  • #6   12. feb 2013 Mig og min bedsteveninde ses heller aldrig mere, kan godt se dit problem, det eneste mig og min veninde bruger hinanden til er når vi har lort vi bare skal af med. Tror i kan være ved at vokse fra hinanden (det samme der sker med mig og min veninde) prøv og snak med nogen andre, opsøg dem bare spørg dem hvordan de har det og sådan, jeg har selv få venner, af en mærkelig årsag kan jeg bare ikke sammen med piger.

  • #7   12. feb 2013 Hvis jeg ligger hende på is i noget tid har jeg ingen at være sammen med jo, og vi bliver alligvel tvunget sammen i skolen, da lærene godt ved at vi er de eneste det kan lide at være sammen, da ingen gidet at være sammen med hverken mig eller hende smiley
    Jeg snakker med min mor om det og vi skal have et møde med min lære, men han er lige gået på barsel smiley
    Jeg har sagt til min mor at jeg vil skifte skole men så kan det kun blive til Grindsted også skal jeg stå op KL 5 for at nå bussen KL 6 ca også skal jeg side i mega lang tid og vente på time smiley
    Efterskole kan jeg først komme på efter 8 (går i 7) smiley


  • #8   12. feb 2013 Jeg har en anden MEGA god veninde som også betyder meget for mig, men DSV så bor hun ikke her men omkring 20 km væk, men vi ses ikke så tit alligevel, da jeg ikke har bil og hendes forældre vil ikke køre hende :-\

  • #9   12. feb 2013 Ja jeg leve også de år for mig selv, hvor min hest var min ven. Heg have en facade på i skolen hele dagen, og gruppearbejde sad jeg bare passivt hvis det var nogle jeg ikke kunne sammen med. Jeg er da stadig i live selvom jeg ikke havde nogle venner dengang, og jeg føler at jeg nu har en del nære venner som kan lide den rigtige mig! smiley

    Min hest var nok ven for mig de år smiley


  • #10   12. feb 2013 Jeg kan ikke engang bruge min hest som støtte, da vi ikke har kemi så han er ikke til nogle nytte, havde jeg haft min tidl hingst (ricko) havde det været fantastisk for vi passede perfekt sammen, og havde virkelig kemien men DSV kan jeg ikke få ham tilbage smiley
    Og fortryder MERE END NOGET ANDET at jeg gik af med ham ;-(
    Jeg kan ikke klare at sidde 6 timer i skolen hver dag helt alene, for så kan jeg ikke konsentrerer mig og falder bag ud, det har jeg nemlig prøvet smiley


  • #11   12. feb 2013 Jeg kender det alt for godt!:(

  • #13   12. feb 2013 Hæ, jeg begyndte først at lære diverse fag i 9 kl., i 7-8 kl. var jeg bare i skole, og sad der smiley

    Få snakket om det, det er så vigtigt!


  • #14   12. feb 2013 Jeg blev mobbet og holdt udenfor fra 3. til 6. klasse hvor min engelsklære satte en stopper for det, hvilket jeg er meget taknemlig for! I 7. klasse skulle vi have nye klasser da overgangen for 2 skoler blev rykket over på min skole. Det har virkelig hjulpet mig med ny klasse og nye mennesker. Jeg kom ikke i klasse med nogen af dem som mobbede mig overhovedet:)

  • #15   12. feb 2013 Det er netop efter vi har fået lagt skolerne sammen at det et blevet til mobning, og at jeg kun har hende at snakke med smiley
    På den anden skole var jeg venner med alle pigerne i min klasse pånær 2 piger...


  • #17   12. feb 2013 Syntes jeg også!!

  • #18   12. feb 2013 Gøte: Jeg kan ihvertfald godt lide dig sveske ;3


  • #20   12. feb 2013 Emma, ja det gør jeg smiley
    Altså, det med at lade hende komme til mig, hjælper ikke, for hun er for doven til at komme ned til mig smiley
    vi/jeg har snakket med en lære, samt med mine forældre, men det hjælper ikke, for de benægter jo at de gør det smiley
    Ligesom de benægtede at de mobbede "Martins Mikrofon hår" (hvis du kender noget til det) smiley


  • #22   12. feb 2013 OK smiley
    Netop smiley
    Du har part på verdens sødeste hest smiley


  • #24   12. feb 2013 Ja!:-)
    Savner ham helt vildt smiley


  • #26   12. feb 2013 hun har ingen problemer, for det har stået på længe nu smiley


  • #27   12. feb 2013 Jo det kan jeg godt nøjes med, men det har jeg gjordt i over 7 måneder nu smiley
    Og det er altså svært at gå dag ud dag ind bare og kede sig uden nogle at være sammen med, jeg er trods alt 14 år, før hen, var jeg sammen med min anden veninde (hende der også betyder meget for mig) næsten hver weekend da hendes far boede på samme vej som vores heste stod, men nu er min hest flyttet og hun er flyttet, så der var det fint nok, men det er altså svært at gå dag ud og dag ind og kede sig smiley


  • #28   12. feb 2013 hvad blir du mobbet med?

  • #29   12. feb 2013 Med alt muligt men mest med at jeg lugter (hvilket jeg IKKE gør)

  • #30   12. feb 2013 Line T. Sieg
    Tark, du hjalp mig også på efterskolen!! smiley

    Jessica, er det alle der mobber dig? Hvis ikke synes jeg du skal skabe kontakt med dem der ikke gør det smiley


  • #31   12. feb 2013 alle pånær en fra min familie, en dreng fra en anden klasse, og 2 piger fra en anden klasse, og de to piger er jeg venner med, men kun sådan, vi snakker sammen nogle gange, og ham drengen er populær og vi snakker kun sammen når vi møder hinanden, og ham fra min familie er altid sammen med hans ven, og vi bliver begge drillet med at vi er kærester, selv om de godt ved at jeg bare er hans moster, så vi snakker ikke sammen i skolen.....

  • #32   12. feb 2013 Hmm ja ser du.. Så er det ikke det nemmeste smiley Du må selv prøve at vurdere hvad der vil hjælpe dig videre, om det er at give op og bare leve livet alene de næste par år, eller om du ville en sej kamp med din skole/klasse, som er svær at vinde, fordi at børn i den alder burde holdes i spændetrøje når de mobber smiley

  • #33   12. feb 2013 Så altså det du skriver at jeg skal vælge imellem min veninde (og tage en kamp mod min åregang), eller droppe min veninde også være alene de sidste 2,5 år af min skole gang?:-\

  • #34   12. feb 2013 Nej jeg synes bestem ikke du skal droppe din veninde, medmindre det er det du føler der er bedst for dig. Jeg ville gøre mit bedste for at forblive veninder med hende smiley


  • #35   12. feb 2013 Det vil jeg self også, men hvis hun føler at det går ud over hende smiley

  • #36   12. feb 2013 jeg tror at jeg havde taget skeen i den anden hånd..
    jeg tror seriøst jeg havde taget noget lagereddike, og fundet ham/hende, som mobber aller mest, og så ville jeg hælde lagereddike udover dem.. og så sige, hvem er det nu, der lugter!!!!

    (jeg ved godt at det her nok ikke falder i god jord hos alle, men det var hvad jeg ville ha gjort)


  • #37   12. feb 2013 Jeg er genert så det har jeg ikke lige tænkt mig smiley
    Er stolt bare jeg sagde "lille lyshåret kælling" til en af dem som mobber xD
    ps: undkayld mit sprog smiley


  • #38   13. feb 2013 jeg havde nok kaldt hende: dit afbleget inkompetente individ, dine forældre må sku være stolte..

  • #39   13. feb 2013 orv, du ved måske ikke hvad inkompetent betyder..

    En kompetance er noget man er god til.
    så at være inkompetent er at være komplet håbløs til noget. smiley


  • #40   13. feb 2013 det ved jeg godt, men ved ikke hvad individ er xD
    Jeg blev bare pisset på hende så det røg bare ud uden tanke xD


  • #41   13. feb 2013 Ved et individ forstår man et levende væsen med bevidsthed, ønsker, behov og rettigheder.

  • #42   13. feb 2013 OK xD
    Det ved hun nok ikke hvad er xD


  • #43   13. feb 2013 nej.. så kan hun stå der med åben mund og prolypper og tænke.. "ææææh hvad?"

  • #44   13. feb 2013 Ja xD

  • #45   13. feb 2013 Nu har hun svigtet mig igen igen...... Vi aftalte i går at vi så skulle være sammen idag, ude ved major, men så skriver hun nu (vi skulle være sammen KL 11) at hun skal køre hjem senest KL 1 da de skal ind og besøge hendes søster KL 3 (hun bor i Vejle (25 min her fra) og det tager altså 20-30 min at cykle ud til major, og så kommer hun med ideen at vi da bare kan tage op på biblo i stedet (og spiller pc)......
    Ved ikke om det er fordi at hun bare ikke kan lide major??? Altså det skal lige siges at han er den første HEST hun har sat på og hun er mega glad når hun er i nærheden af ham og er oppe på ham, så ved ikke hvad det er smiley


Kommentér på:
bedste veninde ;-(

Annonce