{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Så glad for mit nye arbejde :-D {{forumTopicSubject}}

Startede på arbejde mandag i sidste uge, og var virklig nervøs for alle jeg havde snakket med om det sagde at chefen var hård alt skulle være præcist.
Hele sidste uge malkede jeg sammen med fodermesteren og vi kommer bare så godt ud af det med hinanden. og går og små driller hinanden, men jeg er selvfølgelig stadigvæk fokuseret på arbejdet bliver gjort godt, Fredag havde fodermesteren weekend og jeg stod pludselig med det hele selv. Chefen og hans kone kom og hjalp mig færdig for at se hvordan det gik. Fredag aften var jeg selv med skole drengen og her for jeg det første problem, kunne ikke skrue en slange af for at skifte et filter, for så min kæreste ud for at se på det og det viser sig så at vi har skruet den forkerte vej-.- Lørdag morgen viser det sig så at vi havde skruet så meget at vi havde ødelagt den. Men det var der jo ikke noget at gøre ved, ringede til chefen og sagde det. senere samme morgen knækker der en låge i malkstalden, så igen måtte jeg ringe til chefen for kunne ikke malke selv uden den låge. Så de kom og hjalp mig igen, følte lidt at de var sure på mig der og det hele var min skyld. men kunne jo ikke gøre noget ved det udover at lære at skrue slangen den rigtige vej. for lågen kunne på ingenmåde være min skyld. Resten af weekenden gik godt. Mandag havde tankbilen været, og glemte alt om at sætte mælken til køl, da jeg lige skulle snakke med fodermesteren om det. men heldigvis skete der ikke noget, da chefen opdagede det i tide. I dag da jeg skulle strø sengene ved køerne men pludselig ville den maskinen ikke strø mere, så fodermesteren bad mig om at skubbe strøelsen længere ned i maskinen men det hjalp ikke. så gik ned til ham og sagde jeg opgav for det kunne jeg virkelig ikke finde ud af, og så gik han op og ordnede det som om han var vildt sur. og resten af malkningen sagde vi næsten ikke et ord til hinanden. og det gik mig virkelig på.

Så da jeg havde fri skrev jeg en besked til fodermesteren om hvordan han syntes jeg klarede det på arbejdet. og har aldrig fået så meget god ros. han skrev:
Hej Line. Jamen jeg synes da det går rigtig godt. Du er allerede kommet godt ind i de ting som du er blevet sat til. Du er opmærksom på køerne og giver feedback når du ser noget mistænkeligt og det er et stort plus. Så du skal bare klø på, så kan det kun blive en succes. og hvis der er noget du tøver med så skal du bare sige det. smiley

uhh hvor blev jeg bare glad, og nu er jeg virkelig klar på at klø endnu mere på. Håber virkelig chefen er ligeså glad for mig som fodermesteren er. krydser i hvert fald finger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så glad for mit nye arbejde :-D
Kommentér på:
Så glad for mit nye arbejde :-D

Annonce