{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva skal i???
  • #1   22. nov 2006 tant og fjas! haha tillykke med på fredag

• #2   22. nov 2006 torsdag ja i skole(8:00-13:45) lave lektier(mate, stil, roman) ride undervisning og tidligt i seng:D

fredag uhh vil hygge mig på fredag skridte en tur, fikse min egen sadle, måske med et underlag og elastikgjord om(gider sgu ikk liogge sadle på) og så et tæppe på, skridte en tur sammen med min mor(kun skridt da min mors har haft kolik og er i genoptræmning) og så finde den bedste film i tv ligge ovenpå i sovesofaen og se det på det lille fjernesyn. æde slik og is g hyggemig!! det har jeg lige lyst til!

• #3   22. nov 2006 i skole og til rideundervisning torsdag, i skole og måske lige have en øl i fredagsbaren, og så ride og forberede mig til stævne på søndag (bare elevstævne)

• #4   22. nov 2006 Torsdag: Til læge smiley Ellers bare i skole, og op til hestene.
    Fredag: WEEKEND! Nyde det, hygge med heste x'b

• #5   22. nov 2006 Og lektier, lektier, LEKTIER self. Studerer biologi på uni :o)

• #6   22. nov 2006 Torsdag: først i skole og have kun 5 timer (torsdag er den dejligste skole-dag:D) og så skal jeg til springtræning og jeg har ikke sprunget på næsten 3 uger!! Og har ikke redet på ridebane/i ridehal på næsten 2 uger så det bliver rigtig dejligt.
    Fredag skal jeg i skole og vi har en fremføring:S og så skal jeg hjem og ride;) Så er der WEEEEKEND:D
    Lige nu gør jeg alle lektiene jeg har til fredag fordi der nok ikke bliver tid i morgen..

• #7   22. nov 2006 Torsdag : I skole , ud og ride , hjem og pakke og så tage flyet til holland . :b

Fredag : Være i holland og holde min faster's 50 års . (:

• #8   22. nov 2006 Torsdag - ved ikke
    Fredag - sammen med Veninder også skal vi lige fejre at det er sidste år vi kan være med til alkohol FRI I) fest, blir nok nedern men vi skal da ud og se de små fyre den af xb

• #9   23. nov 2006 Torsdag ved ijk.?
    Fredag kigge på hest.!! og passe mine heste.

Kommentér på:
Hva skal i???

Annonce