{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Engelsk Bulldog - Dogue de Bordeaux {{forumTopicSubject}}

Tænkte på, om der er nogen der evt. kender nogen, som kender nogen eller lign. som har/avler en af de to hunderacer?

Vi søger nemlig enten engelsk bulldog eller en bordeaux.
- Men de er fandens dyre, over det hele på nettet!

Så vi tænkte at hvis vi nu fandt en avler, hvor man kunne lave en aftale helt fra start af, at man 100% var interesseret, kunne prisen måske falde lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelsk Bulldog - Dogue de Bordeaux
  • #1   14. feb 2013 Prisen på engelsk bulldog er bare høj uanset hvad - især hvis du skal have en ordenlig hund hvor den er sund og rask.

Prisen forhandles ikke bare fordi du melder dig på banen fra de bliver født af,
    De fleste engelske bulldogs er solgt inden for de første 14 dage af deres levetid pga. racen er så populær.

• #2   14. feb 2013 Tror godtnok ikke du finder en avler der vil det. Der er så mange udgifter på avl, at de faktisk stort set aldrig har noget overskud smiley Og hvis det er en seriøs avler, der virkeligt er gået op i sine avlsdyr, prægningen af hvalpene osv., så falder prisen nok ikke pga. 100 % interesse.

• #3   14. feb 2013 Ja det ved jeg godt, det træls smiley !

- og ja, hunden skal selvfølgelig have stamtavle og været sund og rask.
    ville bare ønske man kunne finde en til max 10.000 . Men de fleste er fra 12 og op efter smiley

• #4   14. feb 2013 http://www.hundegalleri.dk/marked/hund?make=Dogue%20de%20bordeaux

Her ville jeg dog ikke personligt vælge en uden stamtavle, så den midterste ville være udelukket for mig.

• #5   14. feb 2013 jaaa, men kvalitet koster..
    og igen racen er meget populær det gør jo også noget ved prisen.

Derudover er det meget få engelske bulldog der kan føde selv, langt de fleste skal ha kejser snit - og det hjælper jo ikke på prisen.

Så der må sparres det sidste op.. smiley

• #6   14. feb 2013 øh.... nej, du skal ikke regne med prisen falder... det koster MANGE penge at avle gode hunde, så vil du ha' noget ordentlig så må du punge ud smiley

- eller køb noget skrammel.. det fåes billigere smiley

• #7   14. feb 2013 - og er sikker på en seriøs avler slet ikke vil sælge hvis man ikke er 100 % på smiley

• #8   14. feb 2013 Yeps, men tag kontakt til mig over PB hvis det er seriøst smiley Dogue de Bordeaux kan jeg hjælpe med smiley

• #9   14. feb 2013 Må man spørge hvorfor du vil lade kr. 2000.- skille dig og en sund hund med tavle..?

de 2000 kan være givet godt ud, hvis du køber et ordentlig sted... med tavle og kontrakt, i sidste ende kan det ske at blive meget billigere for dig at købe den til 12.000 smiley

• #10   14. feb 2013 Hunden falder ikke i pris hvis man er 100% interesseret, men nogen kan gå med til med hanhunde at de kan gå ned i pris hvis de må få et vist antal parringer når det passer den. Vi avler selv fransk bulldog, og har folk der har været på venneliste i 2 år, og dem falder prisen ikke for, det kvallitet, og hvis folk ikke vil betale prisen, er der helt sikkert andre der vil

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #11   15. apr 2013 Du kan også være heldig at finde en der skal omplaceres (finde nyt hjem), send evt. en PB til mig.
    Dog er de fleste opdrættere meget strikse med hvilken type familie man er og hvad man kan tilbyde hunden.

• Karina R
    Karina R Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #12   15. jun 2015 Jeg har en tæve på 8 mdr uden stamtavle til salg til 8000,-
    Kontakt mig på 42674627 (kun sms)

Kommentér på:
Engelsk Bulldog - Dogue de Bordeaux

Annonce