{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.236 visninger | Oprettet:

Unge piger som mener de er ''grimme'' {{forumTopicSubject}}

Synes det er så forfærdeligt at høre på alt det der: ''Jeg er grim'' eller ''Kig i mit album og husk nu, jeg er grim''
Nej søde mennesker, det er i nemlig ikke!
Der er måske også nogle som bare skriver det for at få andre folk til nemlig at skrive alt det der: ''Nej, du er smuk'' osv....
Men altså....

En ting er at være lidt utilfreds med sit udsende, men man må jo bare lære at leve med det.. smiley
Det har jeg da gjordt!

Jeg er 172 cm høj, mange af mine tænder sidder forkert, hvilket gør at det ligner jeg har vampyrtænder og jeg er utrolig tynd!
Jeg blev en gang mobbet meget med det, men har nu lært at leve med det... smiley
Jeg er som jeg er, og det er jeg sgu stolt af!

Så hold op med alt det der med at i ikke er smukke, for alle(og jeg mener virkelig ALLE) er smukke!

Som jeg altid plejer at sige: ''Kig dig selv i spejlet og sig, jeg er smuk.. Hvorfor?.. Fordi vi lever i en verden hvor alle er smukke, bare på hver deres måde!'' smiley

Hvad mener i om det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unge piger som mener de er ''grimme''
  • #1   18. feb 2013 Sikke et sødt indlæg smiley

• #2   18. feb 2013 Teknisk set har du jo ret. ALT for mange små, unge piger mener at der er noget galt med dem, som fører til de sulter sig selv, skader sig selv og generelt har lavt selvværd.

• #3   18. feb 2013 Lige præcis And & Valle!
    Det er så synd, når unge piger har det så dårligt med sig selv at de vælger den ''hårde'' løsning.. smiley

• #4   18. feb 2013 Det her indlæg kan jeg rigtig godt lide! Jeg er helt enig med dig! smiley

• #6   18. feb 2013 Og det er dødirriterende når rigtig kønne piger laver de der "Hvor er jeg griiim" oplæg. Jeg plejer at undlade at kommentere dem -.-

Ja, det er trist at folk ikke kan gøre som mig og trække på skuldrene over mavedellen og glæde sig over de så lidt større bryster. Selvom jeg ikke forstår mit fedt's koncept med KUN (næsten) at sætte sig på maven..

• #7   18. feb 2013 Nu må du lige ta' dig sammen Line, jeg har lært at leve med min krop og mit ansigt, men altså.. Jeg har en røvhage, og jeg lærer ALDRIG at leve med den smiley

Ej, fantastisk dejligt indlæg! Jeg har det på samme måde, det er synd med alle de piger der ikke selv kan se de er skønne på hver deres måde smiley

• #8   18. feb 2013 Jep, det er rigtig synd. Desværre er det ofte andre unge, med en ligeså lav selvtillid, der kan være skyld i det. Synes godt nok mobningen er blevet slem i folkeskole, i forhold til da jeg gik der. Det er voldsomme ord der bliver brugt nu. Det er virkelig chokerende og trist. smiley

• #9   18. feb 2013 Rynkedut, du er en læksi rosin. smiley

• #10   18. feb 2013 Fuldstændig enig med dig! Tror bare det er noget alle skal igennem, fordi verden nu er som den er.
    Det er virkelig hårdt at få af vide at man er grim, tyk osv, og når sådan noget bliver sagt til mig, nogen gange selv i sjov, påvirker det mig virkelig meget.. smiley
    Så ja, hvis alle bare kunne respektere hinanden, og opbygge hinanden i stedet for at nedgøre.

• #11   18. feb 2013 Tak And! Det er du også. Jeg synes selv jeg er HERRElæks! Undtagen når der er spejle eller kamerarer i nærheden smiley

• #12   18. feb 2013 Hahahha Linette! smiley

Tjaa, det tog mig også rigtig lang tid at lære at leve med det, men efter at have flyttet skole og komme ud til et samfund som tænker mere på ens personlighed end på ens udsende, så giver det også en en del mere selvtilid! smiley

• #14   18. feb 2013 Men "små piger" skal også have lov til at have det sådan, tror næsten alle mennesker har været igennem den fase, og det er en fase man ikke må benægte. man skal jo lige lære at kende sig selv og ens grænser.

Og hvis de så ender i en spise forstyrelse er der nok også noget andet galt end lige at de syntes de er grimme og ikke perfekte.

• #15   18. feb 2013 Vil sige at nogengange har jeg et stort problem(det er mest hvis folk kommenterer mit udseende negativt) og syntes bare at ingenting er godt nok, men andre gange syntes jeg at jeg er den smukkeste i verden, mega lækker og ingen er gode nok til mig xD<3

• #17   18. feb 2013 For nogen er det bare lidt svært at "leve med sit udseende og acceptere det".

Jeg føler mig ikke smuk, flot eller pæn. Jeg føler jeg er RØV til det og jeg skal gøre mig umage for at gøre mig liiiiidt pæn på billederne.

Og så gør det det altså bare ikke bedre at når man ser flere tøser har nogle flotte ben - jeg snakker ikke om slanke og muskuløse - MEN FUCKING UDEN STRÆKMÆRKER OG HORMONKNOPPER OG SOM IKK ER BLEGE OG SOM IKKE ER JEG VED IKKE HVAD - ja, så er det sku lidt svært at tænke "iiih hvor har jeg flotte ben"

• #18   18. feb 2013 Amen hallo virkelig. Vi ved sku da alle at alle vil da til enhver tid vælge fine ben, som ikke er fyldt med strækmærker, hormonknopper, er blege osv, frem for dem som er fyldt med det...
    Jeg HADER det...

• #19   18. feb 2013 Jeg går meget op i folks udstråling. Der er mange, som jeg kigger på, hvor at jeg tænker: hold da op! personen der er vildt flot. Så er der andre, hvor at hagen egentlig ikke er så pæn, øjnene sidder lidt for langt fra hinande osv, men hvor at de bare udstråler et eller andet. Det er i mine øjne de mennesker, der er smukke, det er dem jeg lægger mærke til!

• #20   18. feb 2013 Jeg kan godt lide mig selv. Uden at lyde alt for selvglad smiley
    Jeg har også vampyr tænder, men jeg synes nu selv at jeg er pææææn :-I

Jeg er født med blond hår, dvs. at jeg tegner mine øjenbryn op HVER DAG.

Hvis man ikke selv elsker sig selv, hvorfor forventer i så at andre vil gøre det?

profilbillede
  • #21   18. feb 2013 Jasmin:
    Jeg har blege ben. Jeg har en stor mås, jeg har flere strækmærker end du har tør jeg vædde med, og til trods for at jeg kun vejer en 5-8 kilo for meget, en stor tyk mavse. Jeg har små bryster..

Og seriøst, min kæreste tænder på mig selvom jeg har behårede ben. Sådan en er der til alle smiley

• #22   18. feb 2013 Der er ingen grund til at smadre andres selvtillid ved at sige at de er grimme.. Har man ikke noget positivt at sige omkring noget folk ikke selv kan gøre ved, så klapper man. For nej, ikke alle er smukke i alles øjne, men man behøver ikke være modbydelig.

Dejligt indlæg udover det!!

• #23   18. feb 2013 Hvad tegner du dine øjenbryn op med Siw? De er helt vildt flotte smiley

• #24   18. feb 2013 Skal være ærlig og sige, at jeg er en af dem der, der nemt kan brokke sig over den liiidt for store mavedelle, sine live-handles og lidt for store lår, men så fortæller min kæreste mig, at jeg er lækker som jeg er smiley <3

Har også dage, hvor selvværdet bare er i top! smiley

• #25   18. feb 2013 Jeg bruger en Lysebrun øjenbryns blyant fra matas, koster 80 kr. smiley
    Og tak smiley

• #26   18. feb 2013 Du har så meget ret!!

Og ja, unge piger idag har ALT for meget at leve op til.
    Se bare på serierne på Disney Channel og Nickelodeon (og film fra de kanaler også), HVOR MANGE GRIMME OG TYKKE PIGER ER DER LIGE MED?!?!?!?
    Der er dæmle ikke noget at sige til tøserne idag sulter sig selv, har lavt selvværd og jeg ved ikke hvad, når man kun ser Selina Gomez'er, Miley Cyrus'er og Victoria Justice'er.

Jeg vil ikke selv sige at jeg ligner en super model, men heller ikke at jeg er grim.
    Jeg vil bestemt ikke sige at jeg er tyk, men jeg synes heller ikke jeg ligner et fugleskræmsel.
    MEN, jeg er tilfreds med mit udsene, jeg er glad for min krop og det er for mig det vigtigste og så er jeg ret ligeglad med hvad andre siger. smiley
    Skulle jeg sætte en finger på noget ved mig selv jeg er utilfreds med, så er det min næse, men det er så også det eneste. smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #27   18. feb 2013 Det betyder alligevel ikke noget, når folk ikke mener det, så jeg bliver klart mere glad, når jeg får at vide, at jeg er kær frem for at jeg er smuk, flot eller andre ting, som jeg ikke er.

• #30   18. feb 2013 Altså kan godt se det fra den side af.. er selv træt af folk som kræver opmærksomhed gennem sådan en måde.. Omb, get a life? Og syntes man virkelig man er grim, så går man ikke rundt og siger det højt til hele verden..

Men mange unge har det dårligt med sig selv... Sådan er livet, og medierne osv gør ikke meget for at hjælpe!? Der bliver ofte ikke sat så meget fokus på dem..

Derfor søger mange unge hjælp over fx nettet. Og jeg kan især forstå at det sker gennem Hg, da det er en side med heste, som de fleste jo har det godt med. Derfor er det nemmere at dele noget over nette ( også da man ikke ses rigtigt ) og fordi man er sikker på at folk har bare lidt til fælles med en. Altså hestene som er en stor del af et ungt menneskes liv smiley

• #31   18. feb 2013 Daydreamer:

Jeg er desværre ikke tilhænger af at træde på folk der ligger end i forvejen.
    Tror det er de færreste der spørger, om de er smukke/kønne, hvis de ikke virkelig har brug for at høre det.

Jeg kan ikke se noget galt i at lyve, hvis det sådan noget, da det kun gavner.

• #33   18. feb 2013 Lad os da håbe det, for det her væsen her med bleg krop, små patter, bøjle, familie pedersen næse, mascara under øjnene og rander og rodet hår.. lolololol, føles at være forever alone... smiley

• #34   18. feb 2013 Jeg er helt enig, der er alt for mange, der synes de selv er grimme - og som DD siger, så er det tit irriterende, at man nærmest bliver bedt om at lyve om deres "mangel på skønhed", så at sige. Men på den anden side, så har jeg endnu ikke i mit 15-årlige liv set én, der var helt igennem grim. Der er altid et eller andet smukt ved alle, det er bae om at fremhæve det på den rette måde smiley

• #35   18. feb 2013 Askepot:
    Godt med støtte! Jeg er ikke den eneste med en fyr, der ser ud over mine mangler og dovenskab. Han er yderligere allergisk overfor makeup og parfume, så han foretrækker mig totalt naturlig, lige kommet ud af badet.. smiley

• #36   18. feb 2013 Jasmin:

Har det ligesom dig! smiley
    Jeg er hele 1,51 høj, vejer lidt for meget osv :b vil du være med til at starte en klub for os som er 'forever alone'? :'D

• #37   18. feb 2013 oh heeeell yeah! ;-D

• #38   18. feb 2013 FEDT MAN! Aji, men du skal vær sød mod mig ._.!

• #39   18. feb 2013 ''Har man ikke noget positivt at sige omkring noget folk ikke selv kan gøre ved, så klapper man.''

Du læser tydeligvis ikke hvad jeg skriver Daydreamer smiley

• #40   18. feb 2013 Jeg vil altså give DD ret her..
    Jeg synes bestemt ikke, at alle mennesker er smukke! Og det er ikke for at lyde som en arrogant og egocentreret røv, men jeg tænker virkelig nogle gange når jeg går forbi folk "hooold nu kæft han/hun er vammel at se på...". Det må jeg ærligt indrømme smiley

• #41   18. feb 2013 Der er langt fra at tænke, til faktisk at fortælle folk, at man synes de er grimme smiley

• #42   18. feb 2013 Sascha: Der er jeg helt enig!:-) Men svarede nu også mere på TS indlæg, hvor der skrives, at ALLE er smukke. Der er jeg uenig smiley

• #43   18. feb 2013 Ikke alle kan se det smukke i alle, der er der også flere hvor jeg tænker mit, men man kan nu ikke gøre for hvordan man ser ud altid smiley

• #44   18. feb 2013 Du har helt ret sasha. Dog kan man godt gøre lidt for bare at blive lidt mere præsentabel end nogle gør smiley

• #45   18. feb 2013 Selvfølgelig kan man det! Der er jo også mange kønne mennesker, der nærmest ødelægger det for dem selv med overdrevent brug af make-up, tøj der ikke passer dem og lign. smiley

• #46   18. feb 2013 Kunne ikke være mere enig!;-)

• #48   19. feb 2013 Du har helt ret, men mange vil bare ikke indse det. Jeg er også en af de personer, som kan finde massere af fejl på mig selv.

• #49   19. feb 2013
    Ja, jeg forstår det virkelig heller ikke - især fordi det pænt ofte er blodiner med make up i hele krøderen og som er åle slanke der ikke selv syntes de er kønne og snakker højt om det.

Det kan irritere mig. Man kunne forstå det hvis det var en person der var overvægtig og havde 117 bumser, men de der skilter med emner alla " er jeg køn ? " Det er tit de der ER reeelt naturligt kønne og ingen teenage bumser har.

En ting er at have det dårligt med sig selv, en anden ting er at skilte med det eller ingenting overhovedet have i det. Har haft det dårligt med mig selv, men det forsvandt og jeg har nu en del selvtillid, muligt mine lår er store og en bette slaskede men min selvtillid ang. udseendet fejler intet.

Og derfor må jeg også indrømme at jeg har svært ved at sætte mig ind i at man bliver ved med at have det dårligt med sig selv og være negativ trods man kommer over " teenage " stadiet.

• #50   19. feb 2013 Når man ofte siger en "mindre køn person" er smuk, så mener man også ofte indeni og ikke udenpå... Husk nu at udseendet bestemt ikke er alt.
    En dårlig personlighed kan gøre en smuk person grim !!

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #51   19. feb 2013 Den madglade...: Hahahahaha, hvor jeg grinte over det, din søn har sagt smiley

• #52   19. feb 2013 Nemlig! Alle er smukke på hver deres måde.
    Men det er klart at teenagepiger føler sådan et pres. Hvorend vi går, ser vi høje slanke kvinder med fantastiske tænder, kæmpe bryster, langt bølget hår og perfekt solbrun hud. I film og tv, blade og aviser, overalt på internettet. Man føler man skal se ud som dem. Jeg har oplevet mange drenge der forventer, at vi ser ud som dem.
    Det er så sørgeligt og forkert.

Det er hårdt at være ung i dagens Danmark, fordi ærlig talt... if you're not pretty, you're screwed....

• #53   19. feb 2013 Altså jeg har da fået alt serveret på et sølvfad pga. jeg var temmelig lækker, da jeg var yngre (ser stadig godt ud, men alderstegne er da ved at komme)
    havde den perfekte krop (modelmål, dog ikke højden) alt var trænet og fikst.. smiley og jeg kunne kigge på fyrene og de gjorde som jeg sagde i håb om at komme i lag med mig. smiley

men i dag har jeg en lille top mave, fået lidt brede lår pga ridningen.. omformuleret er blevet fødedygtig.. smiley
    og det må man sku bare acceptere.. det var svært for mig starten.. men det er blevet bedre.. smiley prøver at huske på at "idealerne" er fra photoshop og jeg er den ægte vare.. smiley

• #54   22. feb 2013 Har ikke læst alle kommentarene igennem, da jeg er lidt doven her til aften, så jeg undskylder hvis jeg gentager noget der er blevet sagt før osv.

Der er en del af unge piger der har voldsomme selvværdsproblemer ja. Men disse er ofte ikke de der laver "Ej, hvor er jeg grim" kommentarer. Jeg har selv haft det utroligt dårlig med mig selv for nogle år siden. Jeg hadede alt ved mig selv, og min største drøm var at få kosmetiske operationer, så jeg endelig kunne blive smuk og være lykkelig (sådan troede jeg det var). Jeg kunne i den periode ALDRIG have fundet på at skrive sådan en kommentar om mig selv. Forestil dig dette: Du hader dig selv, synes du ser forfærdeligt ud. Du lægger et billede af dig selv ud på facebook med teksten "Ad, jeg er grim".
    Det ville aldrig ske.
    En person der rent faktisk har virkeligt dårligt selvværd (vi snakker det ret ekstreme nu) ville ALDRIG lægge et billede op af dem selv, og de ville da slet ikke skrive sådan noget om dem selv. Fordi de netop hader sig selv, vil de frygte at andre også skriver at de er grimme, og er enige med deres kommentar. Synes man selv at man er grim, regner man selvfølgelig heller ikke med at andre synes man er smuk og bekræfter en.

De piger der lægger billeder ud på facebook med "Jeg er grim" teksten er (i de fleste tilfælde), piger der har det ret godt med sig selv, eller kun har meget små selvværdsproblemer. De ved godt selv/synes at de er kønne, og har derfor intet problem med at lægge et billede ud, fordi de ved at folk vil modsige dem, og give dem bekræftelse. Det bunder jo alt sammen i hvordan det er at leve i det senmoderne samfund. Vi har hele tiden brug for at få bekræftelse i alt vi gør, i sådan en grad at man næsten bliver afhængig af at høre at man er smuk, klog og god nok. De her pigers problemer er ikke at de har dårligt selvværd, men at de godt kan lide bekræftelse (hvilket man ikke kan bebrejde dem. Det er naturligt for mennesket)

Jeg kan selvfølgelig ikke tale for alle piger, men dette er min oplevelse af det. Jeg har mange veninder der har indrømmet det jeg beskriver her, dog siger jeg ikke at piger der lægger billeder ud på facebook elsker dem selv, og ikke kan have ligeså mange usikkerheder som de der ingen billeder lægger ud :))

• #55   22. feb 2013 Husk lige at mobberen "har en grund til det".. De mobber ikke bare fordi de har lyst, men fordi de måske selv har problemer... Ved godt at det ikke er okay af den grund, men inden vi dømmer dem som onde eller andet, så tænk over hvorfor smiley

Trods vildt grov mobning i 2 år, så tænker jeg stadigvæk på de "stakkels piger" som tydeligt selv have problemer..

• #56   22. feb 2013
    Hele min folkeskole klasse havde sgu problemer så smiley
    Men nej, egentligt ikke, de var bare medløbere og gjorde som den populære gjorde for ikke selv at blive upopulære men vil stadig aldrig snakke med dem igen :o).

• #57   23. feb 2013 Du må være en pige med et stort og varmt hjerte;)<3

• #58   24. feb 2013 fedt indlæg!
    Jeg selv er først blevet glad for mig selv efter at jeg er fyldt 16-17 år, ja det kan sgu da godt være at min røv er lidt større en gennemsnittet.. men I LOVE IT! Udover det hjælper det ikke at JEG ELSKER MAD! men hvor har jeg ikk tit hørt mine kammerater sige at de heller ser at en piger har lidt ekstra på maven, hoften eller røven end en pige som falder hvis man puster til hende smiley

Jeg syntes virkelig at det synd for de piger som ikke kan se de gode ting ved dem selv. Jeg håber der er nogle der har ondt i røven over at få dem til at føle sig sådan.

• #59   24. feb 2013 Ahaha faldt lige over dette billede smiley
    Hvis det ikke er grimt, ved jeg ikke hvad grimt er smiley
    Men er helt enig smiley

profilbillede
  • #60   10. mar 2013 Er helt enig!
    Man kan jo ikke leve op til alles krav..
    Dog er der folk der har troet jeg var min venindes kæreste pga. Jeg har kort hår og går i skjorter..;) det kan bare godt blive lidt nedern.

Kommentér på:
Unge piger som mener de er ''grimme''

Annonce